Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γενικές Προαπαιτήσεις
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Τμήματος μπορούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ΠΑ μέσω ΕΣΠΑ προαιρετικά, αφού έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία την Εφαρμοσμένη Προσχολική Παιδαγωγική Ι και ΙΙ, στα ΣΤ΄ και Ζ εξάμηνα αντίστοιχα, και εφόσον πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια (και εφόσον επιλεγούν), σύμφωνα με την υπ’ αριθμ 14/14-5-2017, απόφαση της ΓΣ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-Να οργανώνουν πλούσια μαθησιακά περιβάλλοντα
-Να αναπτύξουν ικανότητες διαχείρισης ομάδας
-Να ενθαρρύουν το ενδιαφέρον και την ενεργή συμμετοχή των παιδιών
-Να δημιουργήσουν ουσιαστικές σχέσεις με τα παιδιά
- Να σχεδιάζουν την εκπαιδευτική διαδικασία λαμβάνοντας υπόψη:
βασικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις,
το ΠΣ του νηπιαγωγείου,
τις συγκεκριμένες συνθήκες της τάξης
τις διαφορετικές [ανάγκες] εμπειρίες & ικανότητες των παιδιών
-Να διατυπώνουν στόχους και να αναπτύσσουν αντίστοιχες μαθησιακές
δραστηριότητες
-Να επιλέγουν ποικίλες ΔΣ ανάλογα με τους στόχους και τις ιδιαίτερες ανάγκες
των παιδιών
-Να υλοποιούν και να αξιολογούν τις δράσεις τους
-Να αναπτύξουν κουλτούρα συνεργασίας με διδάσκοντες, συναδέλφους και
γονείς
-Να αναπτύξουν επικοινωνιακές δεξιότητες
Να επιδεικνύουν επαγγελματική συμπεριφορά
-Να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της δια βίου μάθησης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το ΤΕΠΑΕ συμμετέχει στο Πρόγραμμα «Πρακτική Άσκηση Α.Π.Θ.» από το 2015. Το Πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και συγχρηματοδοτείται από Εθνικούς Πόρους μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» του Εταιρικού Συμφώνου για το Πλαίσιο Ανάπτυξης 2014-2020, με Ενδιάμεσο Φορέα την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δία Βίου Μάθηση. Η ΠΑ-ΕΣΠΑ θα διεξάγεται σε επιχειρήσεις και ιδιωτικούς φορείς απασχόλησης, όπως σε Ιδιωτικά σχολεία & Ιδιωτικούς Παιδικούς Σταθμούς, σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, σε νοσοκομεία παίδων, σε μουσεία, σε θεατρικές ομάδες, σε κατασκηνώσεις, σε Παιδικά χωριά SOS, κλπ.