ΡΩΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α2-Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΡΩΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α2-Ι / RUSSIAN LANGUAGE A2-I
Τίτλος στα ΓερμανικάRussische Sprache A2-I
ΚωδικόςΕΠ_ΡΣ_003
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600014386

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΡΩΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α2-Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600203527
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται: α) σε βασικό επίπεδο να κατανοούν το γραπτό λόγο, να παράγουν γραπτό λόγο, να κατανοούν τον προφορικό λόγο, να παράγουν προφορικό λόγο και να είναι σε θέση να εκφράσουν και να διατυπώσουν τις επικοινωνιακές τους προθέσεις και ανάγκες και β) να αναπτύξουν τη διαπολιτισμική πολυπολιτισμική τους συνείδηση.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα "Ρωσική Γλώσσα Α2-Ι" ανταποκρίνεται στο βασικό επίπεδο γλωσσομάθειας (Α2). Ως στόχο έχει την ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων κατανόησης προφορικού και γραπτού λόγου και παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου, σε βασικό επίπεδο. Παράλληλα δίδεται βαρύτητα σε συγκεκριμένα γραμματικά φαινόμενα και ειδικό θεματικό λεξιλόγιο, τα οποία διδάσκονται σταδιακά, σύμφωνα με τις αρχές της διδακτικής της ρωσικής ως ξένης γλώσσας. Γίνεται εισαγωγή, εξάσκηση και χρήση στρατηγικών κατανόησης προφορικού και γραπτού λόγου μέσα από την επεξεργασία κειμένων και οπτικοακουστικού υλικού σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Τέλος γίνεται εισαγωγή και εξάσκηση στην παραγωγή συγκεκριμένων ειδών προφορικού και γραπτού λόγου για την ανάπτυξη στοιχειώδους επικοινωνίας.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Εξετάσεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Μαμαλούι Σβετλάνα, Τρακάδας Αντώνης (2008), Το συντακτικό της Ρωσικής Γλώσσας: Θεσσαλονίκη, University Studio Press.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Λάϊνε Γιάανα (2015), Η Ρωσική Γλώσσα για αρχάριους. Γεια σου! Привет!: Θεσσαλονίκη, University Studio Press, ISBN 978-960-12-2225-7. Μαμαλούι Σβετλάνα, Τρακάδας Αντώνης (2013). Γραμματική της Ρωσικής γλώσσας Β΄έκδοση: Θεσσαλονίκη, University Studio Press, ISBN 978-960-12-2156-4
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-02-2021