ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ / THE CLASSROOM: PRINCIPLES AND PRACTICE
ΚωδικόςΓλ3-329
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007064

Πρόγραμμα Σπουδών: 2024-2025

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600205903

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 11:00 έως 13:30
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Γλ3-225 ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
  • Γλ3-326 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Γενικές Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα μαθήματα: Γλ 3-225 Απόκτηση Δεύτερης Γλώσσας Γλ 3-326 Μεθοδολογία Διδασκαλίας Σύγχρονων Γλωσσών
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα επιδιώκει να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/ήτριες ως προς τα παρακάτω: 1. Να εξοικειωθούν με τις διάφορες όψεις της διδακτικής πράξης 2. Να αναγνωρίσουν τις επιλογές που έχουν όσον αφορά τη διαχείριση της τάξης, το σχεδιασμό του μαθήματος και την εφαρμογή του 3. Να αναπτύξουν την ανακλαστική ικανότητα προκειμένου να αξιολογήσουν τις διδακτικές επιλογές τους και να επιφέρουν τις απαραίτητες αλλαγές
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό στοχεύει να βοηθήσει τους φοιτητές / τις φοιτήτριες να εξοικειωθούν με τις αρχές και τις τεχνικές της γλωσσικής διδασκαλίας. Στο πλαίσιο του μαθήματος θα συζητηθούν τρέχουσες θεωρίες γλωσσικής εκμάθησης και ευρήματα πρόσφατων ερευνών προκειμένου να μπορέσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες να συσχετίσουν τις θεωρίες αυτές με τις επιλογές και τις αποφάσεις που χρειάζεται να υλοποιήσουν στο πλαίσιο της διδακτικής πράξης. Το μάθημα θα καλύψει ένα ιδιαίτερα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με τη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε μαθητές διαφορετικών ηλικιακών ομάδων (π.χ. διδασκαλία των δεξιοτήτων, του λεξιλογίου, της γραμματικής, διαχείριση της τάξης, σχεδιασμός μαθήματος, κλπ.) και θα παρουσιάσει καινοτόμες πρακτικές διδασκαλίας προκειμένου να ενθαρρύνει την εφαρμογή τους.
Λέξεις Κλειδιά
διδασκαλία, δεξιότητες, διδακτικό υλικό, μαθητές, μάθηση, διαχείριση τάξης, σχέδιο μαθήματος
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
e-class
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις117
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων30
Εξετάσεις3
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Bland J. (2015). Teaching English to young learners : critical issues in language teaching with 3-12 year olds. London, N.Y.: Bloomsbury 2. Cohen, L., L., Manion N K. Morrison (2002). A Guide to Teaching Practice. London: Routledge/Falmer 3. Fried-Booth, D. (2002). Project work. Oxford: Oxford University Press. 4. Hall, D. and A. Hewings (2001). Innovation in English Language Teaching. London, N.Y.: Routledge 5. Hall, Joan Kelly. (2002). Methods for teaching foreign languages : creating a community of learners in the classroom. Upper Saddle River, N.J. : Merrill. 6. Harmer, J. (1998). How to teach English. An introduction to the practice of English language teaching. Harlow: Longman. 7. Harmer, J. (2007). The practice of English language teaching. London: Longman. 8. Harwood, N. (2010). English Language Teaching materials: Theory and Practice. New York: Cambridge University Press. 9. Hedge, T. (2014). Teaching and Learning in the language classroom. Oxford: OUP. 10. Hess, N. (2001). Teaching Large Multilevel Classes. Cambridge: CUP 11. Hüttner, Julia Isabel., Mehlmauer-Larcher, Barbara, Reichl, Susanne, Schiftner, Barbara (2012). Theory and practice in EFL teacher education : bridging the gap. Bristol, UK ; Tonawanda, NY : Multilingual Matters. 12. Phillips, S. (2001). Young Learners. Oxford: OUP 13. Prodromou, L. (1992). Mixed ability classes. London: Macmillan Publishers. 14. Puchta, H. and M. Schratz (1993). Teaching teenagers. England: Longman. 15. Rixon, S. (1981). How to use games in language teaching. London: Macmillan. 16. Renandya, W.W. and P.W. Handoyo (2016). English Language Teaching today: Linking Theory and Practice. Springer (via HealLink) 17. Scrivener, J. (2003). Teaching Grammar. Oxford: OUP 18. Scrivener, J. (2005). Learning Teaching: A Guidebook for English Language Teachers. Oxford: Macmillan 19. Ur, P. (2012). A course in English language teaching. Cambridge: Cambridge University Press. 20. Warjnryb, R. (2003). Stories: narrative Activities for the Language Classroom. Cambridge: CUP 21. Watcyn-Jones, P. (1995). Grammar games and activities for teachers. Penguin
Τελευταία Επικαιροποίηση
08-05-2022