ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΕΡΜΑΝΙΚΑ / German language
ΚωδικόςΓΕΡ
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΕλπινίκη Αλεξιάδου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013186

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής (2011-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 2
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΞένη ΓλώσσαΧειμερινό/Εαρινό-4

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600206017
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα μπορούν να 1. κατανοούν προτάσεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά και που σχετίζονται με περιοχές που είναι άμεσα συναφείς (π.χ. βασικές ατομικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορές, τοπική γεωγραφία, εργασία) 2. επικοινωνούν απλά και συνηθισμένα καθήκοντα που απαιτούν απλή και απευθείας ανταλλαγή πληροφοριών για θέματα που τους είναι οικεία και για θέματα ρουτίνας 3. περιγράψουν με απλά λόγια πτυχές του ιστορικού τους, του άμεσου περιβάλλοντός τους καθώς και θέματα άμεσης ανάγκης 4.κατανοούν σύντομα, σαφή, απλά μηνύματα και ανακοινώσεις 5.γράψουν μια απλή προσωπική επιστολή 6. Θα διαβάζουν και θα κατανοούν σύντομα απλά κείμενα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Διδασκαλία γραμματικής-συντακτικού (επίπεδο Α2 σύμφωνα με το ΚΕΠΑ), κατάκτηση των βασικών δομών της γερμανικής γλώσσας, εξάσκηση γίνεται τόσο σε γραπτό όσο και σε προφορικό επίπεδο, γνωριμία με τη γερμανική κουλτούρα.
Λέξεις Κλειδιά
Lebenslauf, persönlicher Brief, Präsens, Perfekt, Modalverben, Imperativ, Präpositionen mit Dativ oder Akkusativ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις602,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο602,4
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
17-11-2021