ΑΓΓΛΙΚΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ / English Language
ΚωδικόςΑΓΓ
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΆννα-Μαρία Χατζηθεοδώρου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000450

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής (2011-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 59
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΞένη ΓλώσσαΧειμερινό/Εαρινό-4

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑγγλικά
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600206019
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Το επίπεδο γλωσσομάθειας που απαιτείται για το μάθημα είναι το Β1, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Ξένες Γλώσσες (CEFR).
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: • κατανοήσουν θεωρίες, έννοιες και όρους που σχετίζονται με την Παιδαγωγική Επιστήμη και παρουσιάζονται σε αγγλικά ακαδημαϊκά εγχειρίδια και ερευνητικά άρθρα • εξοικειωθούν με τις λεκτικές και συντακτικές δομές που χρησιμοποιούνται στα αγγλικά επιστημονικά κείμενα της Παιδαγωγικής • εξοικειωθούν με τις συμβάσεις του γραπτού ακαδημαϊκού λόγου στα αγγλικά κείμενα της Παιδαγωγικής.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα «Αγγλικά» έχει στόχο να εξοικειώσει τους/τις φοιτητές/ριες με τις σύγχρονες τάσεις της Παιδαγωγικής μέσα από κειμενικά είδη όπως το ακαδημαϊκό εγχειρίδιο και η ερευνητική εργασία. Τα θέματα που καλύπτονται προέρχονται από την Εκπαίδευση, τη Γνωστική Ψυχολογία, την Αναπτυξιακή Ψυχολογία και την Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Μέσα από τα κείμενα, επιδιώκεται οι φοιτητές/ριες να αναπτύξουν δεξιότητες που σχετίζονται με την ακαδημαϊκή επιμόρφωση (academic literacy) έτσι ώστε να μπορούν: (α) να λειτουργήσουν σε μία ευρύτερη πανεπιστημιακή κοινότητα όπου η Αγγλική είναι η κατεξοχήν γλώσσα επικοινωνίας, (β) να αποκτήσουν τα γλωσσικά εφόδια που χρειάζονται για να ενταχθούν στη ακαδημαϊκή κοινότητα του γνωστικού τους αντικειμένου (discourse community) καθώς επίσης και γενικότερα εφόδια που είναι απαραίτητα για την επαγγελματική τους ανέλιξη.
Λέξεις Κλειδιά
Αγγλικά για Ειδικούς/Ακαδημαϊκούς Σκοπούς, Εκπαίδευση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση πλατφόρμας e-learning και zoom.
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση μέσω της πλατφόρμας e-learning.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Bernstein, D.A., A. Clarke-Stewart, L.A. Penner, E.J. Roy and C.D. Wickens (2000). Annotated Instructor’s Edition: Psychology. Boston: Houghton Mifflin Company. Bruning, R. H., G.J. Schraw and R.R. Ronning. (1995). Cognitive Psychology and Instruction. Englewoods Cliffs, NJ: Prentice Hall.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Journals: Gender and Education School Psychology International
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-12-2020