ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΜΜΕ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΜΜΕ / CULTURAL POLITICS OF AMERICAN MASS MEDIA
ΚωδικόςΛογ7-481
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018114

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 39
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΜΜΕ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600206119

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοSchool of Modern Greek
ΌροφοςGroundfloor
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 112 (111)
ΗμερολόγιοFriday 18:30 to 21:00
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Κατανόηση της έννοιας "οπτικός πολιτισμός" μέσα στα κοινωνικο-πολιτικά πλαίσια του Αμερικανικού πολιτισμού. Ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το πως τα μίντια/εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης/διαφημίσεις/τηλεόραση/κινηματογράφος λειτουργούν και επιδρούν στη σύγχρονη Αμερικανική κοινωνία. Κριτική ανάλυση της λειτουργείας και της ανάγνωσης εικόνων, και του τρόπου που αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα. Καλή κατανόηση των κοινωνικο-πολιτισμικών παραγόντων (ιστορία, πολιτική, φύλο, φυλή, τάξη) που διαμορφώνουν αλλά και ελέγχουν τον περιεχόμενο των μίντια.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό εξετάζει τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους τα οπτικά μίντια στις ΗΠΑ - κινηματογράφος, τηλεόραση, διαφήμιση αλλά και νέα μέσα (new media)-διαμορφώνουν την οπτική ματιά του κοινού για τα γεγονότα που διαδραματίζονται στη διεθνή σκηνή. O οπτικός πολιτισμός αποτελεί ουσιαστικό επιστημολογικό εργαλείο στην Αμερικανική κοινωνία του 21ου αιώνα. Το κοινό σήμερα έχει μάθει να βασίζεται στις εικόνες που μεταδίδονται με σκοπό την κατανόηση διαφόρων ιστορικών, πολιτικών, και πολιτισμικών γεγονότων. Το μάθημα διερευνά την επίδραση των ΜΜΕ σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο (γυναίκες, εθνοτικές ομάδες, εργατική τάξη) αλλά και στην κοινωνία ευρύτερα.
Λέξεις Κλειδιά
oπτικός πολιτισμός, αμερικανική πολιτισμός, πολιτική, ιστορία, φύλο, φυλή, κοινωνική τάξη, κινηματογράφος, τηλεόραση, διαφημίσεις, εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιντεοδιαλέξεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1174,7
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων100,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,8
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
δοκίμια ή/και oμαδικές εργασίες (projects), τελική εξέταση.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
17-07-2021