Γαλλική Γλώσσα IV: Γραπτός Λόγος

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα IV: Γραπτός Λόγος / French Language IV: Written Discourse
Τίτλος στα ΓαλλικάLangue française IV : discours écrit
ΚωδικόςΥ110
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018604

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 54
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-9

Πρόγραμμα Σπουδών: ERASMUS

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό119

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα IV: Γραπτός Λόγος
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία6
Ώρες Συνολικά78
Class ID
600206549
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. Α (Α-Κ) Χατζημιχαήλ Χ.Χαρίκλεια Χατζημιχαήλ
2. Β (Λ-Ω) Χατζημιχαήλ Χ.Χαρίκλεια Χατζημιχαήλ
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
-
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα αποτελεί συνέχεια του μαθήματος Υ108. Στόχος του είναι οι φοιτητές/φοιτήτριες να μπορούν: να κατανοούν το γενικό και επιμέρους νοήματα ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένων σε ένα ευρύ φάσμα απαιτητικών, μακρoσκελών γραπτών κειμένων όλων των ειδών· να κατανοούν εξειδικευμένα γραπτά άρθρα και εκτενείς τεχνικές γραπτές οδηγίες, ακόμα και όταν δεν σχετίζονται με την ειδικότητά τους· να διατυπώνουν γραπτά ιδέες με διαφορετικούς γλωσσικούς τρόπους προκειμένου να μεταδώσει με ακρίβεια λεπτότερες σημασιολογικές αποχρώσεις· να εκφράζονται γραπτά άνετα και αυθόρμητα χωρίς να φαίνεται συχνά πως αναζητούν εκφράσεις· να μπορούν να χρησιμοποιούν γραπτά τη γλώσσα ευέλικτα και αποτελεσματικά για κοινωνικούς, ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς σκοπούς· να παραγάγουν γραπτά σαφή, καλά διαρθρωμένα, λεπτομερή κείμενα για σύνθετα θέματα, επιδεικνύοντας ελεγχόμενη χρήση οργανωτικών σχημάτων, συνδετικών και μηχανισμών συνοχής· να λειτουργούν γραπτά ως διαμεσολαβητές ανάμεσα σε ομιλητές της γαλλικής και της ελληνικής λαμβάνοντας υπόψη τις κοινωνικοπολιτισμικές και κοινωνιογλωσσικές διαφορές· να διατυπώνουν ή να επαναδιατυπώνουν γραπτά επιχειρήματα, απόψεις, ιδέες, με τρόπο κατάλληλο για διαφορετικούς αποδέκτες, σε διαφορετικά συγκειμενικά πλαίσια.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Δραστηριότητες και ασκήσεις επιπέδου έως και C2 στην κλίμακα αναφοράς που έχει αναπτυχθεί στο Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (ΚΕΠΑ) για κατανόηση γραπτού λόγου, παραγωγή γραπτού λόγου, γραπτή διάδραση, γραπτή διαμεσολάβηση, γλωσσική επίγνωση. Ενότητα 1: Εισαγωγή Ενότητα 2: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 1 Ενότητα 3: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 2 Ενότητα 4: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 3 Ενότητα 5: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 4 Ενότητα 6: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 5 Ενότητα 7: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 6 Ενότητα 8: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 7 Ενότητα 9: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 8 Ενότητα 10: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 9 Ενότητα 11: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 10 Ενότητα 12: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 11 Ανακεφαλαιώσεις όλων των ενοτήτων
Λέξεις Κλειδιά
γαλλική γλώσσα, κατανόηση γραπτού λόγου, παραγωγή γραπτού λόγου, γραπτή διάδραση, γραπτή διαμεσολάβηση, γλωσσική επίγνωση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
  • On line διάδραση
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Moodle (λογισμικό διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου)
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια1104,4
Εξετάσεις50,2
Εξ αποστάσεως διάδραση 1104,4
Σύνολο2259
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συνεχής αξιολόγηση: Όλοι οι φοιτητές παρακολουθούνται κατά την εκτέλεση πρακτικών ασκήσεων (κατ’ οίκον εργασίες, καθήκοντα μέσω διαδικτύου). Τελική αξιολόγηση: Εξέταση γραπτή ή/και προφορική στο τέλος του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-03-2022