Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι συμμετέχοντες είναι σε θέση να διακρίνουν ποιες γλωσσικές δομές και ποιο λεξιλόγιο απαιτούνται σε συγκεκριμένες επικοινωνιακές περιστάσεις και ανάλογα με το επίπεδο γλωσσομάθειας. Αντίστοιχα, οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν γλωσσικές δομές με ορθό τρόπο και ανάλογα με τον επικοινωνιακό στόχο. Οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν επίσης λεξιλόγιο με ορθό τρόπο και ανάλογα με τον επικοινωνιακό στόχο.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Glotz-Kastanis, J., & Tippmann, D. (2020). Sprechen, Schreiben, Mitreden: Ein Übungsbuch zum Training von Vortrag und Aufsatz in der Oberstufe (13. Aufl.). Athen: Karabatos.