Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές / οι φοιτήτριες είναι με το πέρας των διδασκαλιών να:
α. να διαβάζουν και να κατανοούν,
β. να ακούν και να κατανοούν,
γ. να διατυπώνουν γραπτά και
δ. να διατυπώνουν προφορικά
επιχειρηματολογία στα πλαίσια των ακαδημαϊκών τους υποχρεώσεων.
Επίσης, καλούνται να εξοικειωθούν με τα σχετικά γλωσσικά μέσα.
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Οργάνωση επιχειρημάτων (εβδομάδες 1η ως 6η)
2. Διερεύνηση ενός θέματος (εβδομάδα 7η)
3. Σχολιασμός ενός θέματος (εβδομάδα 8η)
4. Διερεύνηση ενός θέματος (εβδομάδα 9η)
5. Καταγραφή θέσης/γνώμης για ένα θέμα (εβδομάδες 10η ως 11η)
6. Περίληψη κειμένων στον ακαδημαϊκό χώρο (εβδομάδα 12η)
7. Γενική ανακεφαλαίωση
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Glotz-Kastanis, J., & Tippmann, D. (2020). Sprechen, Schreiben, Mitreden: Ein Übungsbuch zum Training von Vortrag und Aufsatz in der Oberstufe (13. Aufl.). Athen: Karabatos.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bader, F., & Kölblin, C. (2019). Deutsch üben: Lesen & Schreiben C1. München: Hueber.
Jahr, S. (2011). Wissenschaftsdeutsch: Argumentationsstrukturen, Sprachhandlungen, Ausdruck von Emotionen : B2/C1/C2, Test DaF, DSH. Berlin: Booksbaum.