ΔΟΜΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΟΜΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ / STRUCTURES OF ARGUMENTATION FOR ACADEMIC PURPOSES
Τίτλος στα ΓερμανικάARGUMENTATIONSSTRUKTUREN FÜR DEN AKADEMISCHEN DISKURS
ΚωδικόςΕ_ΓΕΡ009
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600021449

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 23
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΟΜΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600207847
Τύπος Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
• ΓΕΡ101 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι • ΓΕΡ201 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές / οι φοιτήτριες είναι με το πέρας των διδασκαλιών να: α. να διαβάζουν και να κατανοούν, β. να ακούν και να κατανοούν, γ. να διατυπώνουν γραπτά και δ. να διατυπώνουν προφορικά επιχειρηματολογία στα πλαίσια των ακαδημαϊκών τους υποχρεώσεων. Επίσης, καλούνται να εξοικειωθούν με τα σχετικά γλωσσικά μέσα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Οργάνωση επιχειρημάτων (εβδομάδες 1η ως 6η) 2. Διερεύνηση ενός θέματος (εβδομάδα 7η) 3. Σχολιασμός ενός θέματος (εβδομάδα 8η) 4. Διερεύνηση ενός θέματος (εβδομάδα 9η) 5. Καταγραφή θέσης/γνώμης για ένα θέμα (εβδομάδες 10η ως 11η) 6. Περίληψη κειμένων στον ακαδημαϊκό χώρο (εβδομάδα 12η) 7. Γενική ανακεφαλαίωση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Διδακτικά υλικά και υπερσύνδεσμοι θα έχουν αναρτηθεί στην πλατφόρμα "Moodle". Τεστ και εργασίες θα έχουν αναρτηθεί στην πλατφόρμα "Moodle", όπου θα γίνεται και η κατάθεσή τους.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις261,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων220,9
Συγγραφή εργασίας / εργασιών251
Εξετάσεις20,1
Σύνολο753
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Θα υπάρξει γραπτή εξέταση. Προϋπόθεση συμμετοχής σε αυτήν είναι η εκπόνηση εργασιών και η παρακολούθηση του μαθήματος. Επιτρέπονται τρεις απουσίες.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Glotz-Kastanis, J., & Tippmann, D. (2020). Sprechen, Schreiben, Mitreden: Ein Übungsbuch zum Training von Vortrag und Aufsatz in der Oberstufe (13. Aufl.). Athen: Karabatos.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bader, F., & Kölblin, C. (2019). Deutsch üben: Lesen & Schreiben C1. München: Hueber. Jahr, S. (2011). Wissenschaftsdeutsch: Argumentationsstrukturen, Sprachhandlungen, Ausdruck von Emotionen : B2/C1/C2, Test DaF, DSH. Berlin: Booksbaum.
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-02-2023