Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι συμμετέχοντες/-ουσες καλούνται να αναπτύξουν συγκεκριμένες δεξιότητες επικοινωνίας, οι οποίες θα χρησιμεύσουν και σε περιβάλλοντα επικοινωνίας με ακαδημαϊκό υπόβαθρο. Ενδεικτικά αναφέρονται η προφορική και γραπτή επιχειρηματολογία, η παρουσίαση εργασιών κ.ά. Αφορμή για αυτές τις επικοινωνιακές δραστηριότητες η ενασχόληση με επίκαιρα θέματα.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ελεύθερος χρόνος / δομή επιχειρήματος (1η και 2η εβδομάδα)
Οικογένεια / προφορική αποδοχή ή απόρριψη επιχειρήματος (3η και 4η εβδομάδα)
Μ.Μ.Ε. / επιχειρηματολογική συζήτηση (5η και 6η εβδομάδα)
Καταμερισμός των ρόλων στα φύλα / διερεύνηση θέματος και καταγραφή γνώμης (7η και 8η εβδομάδα)
Εργασία και ανεργία / προφορική παρουσίαση εργασιών (9η και 10η εβδομάδα)
Παρουσίαση εργασιών των φοιτητών (11η και 12η εβδομάδα)
Γενική ανακεφαλαίωση (13η εβδομάδα)
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bader, F., & Kölblin, C. (2019). Deutsch üben: Lesen & Schreiben C1. München: Hueber.
Billina, A., Techmer, M., & Geiger, S. (2019). Deutsch üben: Wortschatz & Grammatik C1. München: Hueber.
Glotz-Kastanis, J., & Tippmann, D. (2020). Sprechen, Schreiben, Mitreden: Ein Übungsbuch zum Training von Vortrag und Aufsatz in der Oberstufe (13. Aufl.). Athen: Karabatos.