ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΡΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΡΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ / HISTORY AND TRENDS OF ITALIAN LITERATURE
Κωδικός1-ΕΜ-02
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΚωνσταντίνα Μπουμπάρα
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015239

Πρόγραμμα Σπουδών: ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 6
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΡΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600211672
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Γενικές Ικανότητες
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές μελετούν την περίοδο του Ουμανισμού κα της Αναγέννησης με έμφαση στη συζήτηση (Querelle des femmes) για τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία του 15ου και 16ου αιώνα.
Λέξεις Κλειδιά
Ιστορία της Λογοτεχνίας, Ουμανισμός, Αναγέννηση, Querelle des femmes.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων52
Σύνολο91
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση των φοιτητών είναι διαρκής με τη συμμετοχή τους στις διαλέξεις, τη μελέτη άρθρων και βιβλίων ατομικά και ομαδικά και τη συγγραφή ατομικής τελικής εργασίας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
CARAFFI, P. (2003). Figure femminili del sapere: (XII-XV secolo). Roma: Carocci editore. CARAFFI, Patrizia (a cura di). Christine De Pizan, La Città delle Dame. Ed. di E. J. Richards, Romaː Carocci editore, 2021. ZANCAN, Marina. Il doppio itinerario della scrittura. La donna nella tradizione letteraria italiana. Torinoː Einaudi, 1998. FARNETTI, Monica; FORTINI, Laura (a cura di). Liriche del Cinquecento. Roma: Iacobelli Editore, 2014. QUONDAM, Amedeo. Forma del vivere. L’etica del gentiluomo e i moralisti italiani, Bolognaː Il Mulino, 2010. SBERLATI, Francesco. Dalla donna di palazzo alla donna di famiglia: Pedagogia e cultura femminile tra Rinascimento e Controriforma. I Tatti Studies in the Italian Renaissance, 7, pp. 119-174,1997. ARRIAGA FLÓREZ Mercedes; MORENO LAGO Eva María. La Querella de las mujeres como trasformación del imaginario patriarcal. Inː Literatura, Lenguajes e Imaginarios Sociales: problemas, revisiones y propuestas.Coordinación general de María Eduarda Mirande; María Soledad Blanco; Alvaro Fernando Zambrano. - 1a ed. – San Salvador de Jujuy: Tiraxi Ediciones, 2022, pp. 69-100.
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-04-2023