ΥΛΩΡΙΚΗ Ι [ΔΑΣΙΚΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ]

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΥΛΩΡΙΚΗ Ι [ΔΑΣΙΚΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ] / Forest Protection Ι (Forest Pathology)
Κωδικός041Υ
ΣχολήΓεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
ΤμήμαΔασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID420000050

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΥΛΩΡΙΚΗ Ι [ΔΑΣΙΚΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ]
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία5
Class ID
600211918
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήωρση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα έχουν αποκτήσει τις παρακάτω γνώσεις, ικανότητες ή δεξιότητες: 1. Αναγνώριση ασθενειών των δασικών δένδρων, 2. Αναγνώριση αρνητικών επιπτώσεων αβιοτικών παραγόντων σε δασικά δένδρα, 3. Καταπολέμηση ασθενειών δασικών δένδρων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αβιοτικοί παράγοντες ως εχθροί του δάσους. Οικολογία Μυκήτων. Καταπολέμηση ασθενειών των δασών. Στοιχεία Μορφολογίας και Συστηματική των μυκήτων, βακτηρίων και ιών, οι καθέκαστα ασθένειες των δασικών δένδρων.
Λέξεις Κλειδιά
Φυτοπαθολογία, μύκητες, ασθένειες δασικών δένδρων, κλιματική αλλαγή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Διαλέξεις με χρήση εποπτικών μέσων και διαδικτύου. Χρήση εκπαιδευτικών βίντεο, χρήση διαδικτύου και ασκήσεων αλληλεπίδρασης κατά τη διάρκεια των εργαστηριακών ασκήσεων/φροντιστηρίων, επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και χρήση ακαδημαϊκής πλατφόρμας του Α.Π.Θ. για αποστολή εκπαιδευτικού υλικού.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Εργαστηριακή Άσκηση60
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων47
Συγγραφή εργασίας / εργασιών4
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που αφορά τις εργαστηριακές ασκήσεις στο τέλος του εξάμηνου. Η επιτυχής εξέταση στις εξετάσεις των Εργαστηρίων/Φροντιστηρίων απαιτείται για τη συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις του μαθήματος που πραγματοποιούνται μέσω ερωτήσεων εκτεταμένης απάντησης.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-06-2020