Νέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2.2)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΝέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2.2) / Modern Hebrew (A2.2)
Κωδικός7780
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΧρυσούλα Παπαδοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015284

Πρόγραμμα Σπουδών: Μερικής

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΕαρινό-3

Πρόγραμμα Σπουδών: Αναμορφωμένο ΠΠΣ Τμήματος Θεολογίας (2023-2024)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 3
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΕαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΝέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2.2)
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600212649

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοTheology
ΌροφοςFloor 2
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Β (97)
ΗμερολόγιοTuesday 16:00 to 18:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία)
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές είναι σε θέση να: -Αναλύουν το περιεχόμενο προτάσεων και εκφράσεων που συνδέονται με προσωπικές πληροφορίες, αγορές, ψυχαγωγία κτλ. -Eπικοινωνούν χρησιμοποιώντας βασικές γλωσσικές δεξιότητες σε διάφορες καθημερινές καταστάσεις, που απαιτούν απλή ανταλλαγή πληροφοριών γύρω από οικεία θέματα -Αναπτύσσουν ικανότητες για διάλογο
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του μαθήματος «Νέα Εβραϊκή Γλώσσα- Α2.2» επικεντρωνόμαστε στη διδασκαλία των κάτωθι φαινομένων: α) σύνθετα ονόματα και καταστάσεις του ονόματος: status absolutus, status constructus, β) Ο παρελθοντικός χρόνος στις πέντε πλέον χρηστικές συζυγίες της εβραϊκής γλώσσας και στις κυριότερες υποκατηγορίες, γ) ο μελλοντικός χρόνος (εισαγωγή) και δ) εξαρτημένες προτάσεις. Οι φοιτητές μελετούν κείμενα μεγαλύτερης έκτασης, όπως βιογραφίες, άρθρα εφημερίδας, περιηγητικά κείμενα κ.τ.λ. Τους δίνεται η δυνατότητα να παρουσιάσουν γραπτά και προφορικά μία προαιρετική εργασία (συνήθως μία βιογραφία).
Λέξεις Κλειδιά
σύνθετα ουσιαστικά, καταστάσεις του ονόματος, παρελθοντικός χρόνος, μελλοντικός χρόνος, εξαρτημένες προτάσεις, άρθρα εφημερίδας, βιογραφία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση Power Point, χρήση πλατφόρμας εξ αποστάσεως μαθημάτων (Skype for Business, Zoom κ.ά.) και επικοινωνία με τους φοιτητές είτε με ηλεκτρονική αλληλογραφία είτε μέσω της πλατφόρμας ΖΟΟΜ.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις50
Συγγραφή εργασίας / εργασιών20
Εξετάσεις5
Σύνολο75
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συνδυασμός συνεχόμενης αξιολόγησης κατά τη διάρκεια του εξαμήνου μέσω ανάθεσης μικρών γραπτών εργασιών ή/και προφορικών παρουσιάσεων και της τελικής γραπτής εξέτασης. Δίνεται η δυνατότητα ατομικής προφορικής εξέτασης σε εξαιρετικές περιπτώσεις (φοιτητές με πιστοποιημένη δυσλεξία ή άλλες μαθησιακές δυσκολίες, αλλοδαποί φοιτητές, φοιτητές Erasmus κ.ά).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δόικος, Δ. - Κωνσταντίνου, Μ. (2008). Γλωσσική ανάλυση της Πεντατεύχου. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Coffin, E. - Bolozky, S. (2005). A Reference Grammar of Modern Hebrew. Cambridge University Press Glinert, L. (1989). Modern Hebrew: An Essential Grammar. Cambridge University Press
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-03-2023