Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Σ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ, Tὸ ὑμναγιολογικὸ ἔργο τῶν Κολλυβάδων. Συμβολὴ στὴ μελέτη τῆς ἁγιολογικῆς γραμματείας κατὰ τὴν περίοδο τῆς Τουρκοκρατίας, Θεσσαλονίκη 2007, σ. 121-140.
2. Σ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ, «Ὁ τρόπος ἐργασίας τοῦ ὁσίου Νικοδήμου κατὰ τὴ συγγραφὴ τοῦ Συναξαριστοῦ του καὶ οἱ πηγές του», στό: Πρακτικὰ Β´ Ἐπιστημονικοῦ Συμπο- σίου «Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης – 200 χρόνια ἀπὸ τὴν κοίμησή του» (3-5 Σε- πτεμβρίου 2009), Θεσσαλονίκη 2011, σ. 255-289.
3. Σ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ – Δ. ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΣ, «Ὁ μοναχὸς Ἀγάπιος Λάνδος καὶ ἡ ἰδέα τῆς ἔκδοσης συλλογῶν ἀπὸ ἁγιορειτικὰ χειρόγραφα: Ἡ Καλοκαιρινὴ καὶ ὁ ἀνέκδοτος δεύτερος τόμος της», Πρακτικὰ Η´ Διεθνοῦς Ἐπιστημονικοῦ Συνεδρίου: ‘‘Ἅγιον Ὄ- ρος καὶ Λογιοσύνη’’, Ἁγιορειτικὴ Ἑστία 2014, σ. 123-138.
4. Δ. ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΣ, «Νέα Πανηγυρικὰ στὸ Ἅγιον Ὄρος κατὰ τὸ 15ο αἰώνα. Τὰ Πα- νηγυρικὰ τῆς μονῆς Βατοπεδίου (κώδ. 631-637) καὶ ὁ συντάκτης τους», Πρακτικὰ ΣΤ´ Διεθνοῦς Ἐπιστημονικοῦ Συνεδρίου: ‘‘Τὸ Ἅγιον Ὄρος στὸν 15ο καὶ 16ο αἰώνα’’, Ἁγιορειτικὴ Ἑστία, Θεσσαλονίκη 2012, σ. 263-277.
5. Π. ΠΑΣΧΟΣ, «Ὑμνογραφία καὶ Ὑμνογράφοι στὸ Ἅγιον Ὄρος», στό: Ἅγιον Ὄρος. Φύση – Λατρεία – Τέχνη, τ. Α ́, Θεσσαλονίκη 2011, σ. 205-222.
6. Σ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ (ἐπιστ. ἐπιμ.), Τῶν ἐν Ἄθω Ἁγίων ὁ Χορός. Ἁγιορειτικὸν Πανάγιον, Ἁγιορειτικὴ Ἑστία, Θεσσαλονίκη 2013, σ. 43-45, 49-51, 115-116, 149-151, 235- 236, 299-301, 417-418, 473-474.