Προφορικός Λόγος

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠροφορικός Λόγος / Προφορικός Λόγος
ΚωδικόςΙΤΑΛ-Α2Α
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΕλένη Παπαδάκη
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017697

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙταλική Γλώσσα Α2
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600217742
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΙΤΑΛ-Α1Α Ιταλική Γλώσσα Α1
Γενικές Προαπαιτήσεις
• Απευθύνεται σε προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς φοιτητές/ήτριες όλων των Τμημάτων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης που έχουν ήδη ολοκληρώσει το επίπεδο Α1, το οποίο αποδεικνύεται με πιστοποίηση Α1 ή με επιτυχή παρακολούθηση 4 εξαμήνων μαθημάτων ιταλικής γλώσσας σύμφωνα με το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος φοίτησης.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι στόχοι του μαθήματος είναι: α) η ανάπτυξη/εξάσκηση, παραγωγή του προφορικού λόγου (σε επίπεδο Α2), β) η εκμάθηση στρατηγικών ανάπτυξης (προσληπτικών & παραγωγικών) δεξιοτήτων προφορικού λόγου, γ) η προετοιμασία/προσομοίωση των προφορικών εξετάσεων του κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι φοιτητές χρησιμοποιούν την ιταλική γλώσσα για να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, να παρουσιάσουν τους εαυτούς τους και να μιλήσουν για τους ίδιους, για φίλους τους, να περιγράψουν και να μιλήσουν για θέματα που αφορούν τους ίδιους, αλλά και άλλα οικεία προς αυτούς θέματα και έτσι όπως αυτά ορίζονται στο επίπεδο Α2 από το ΚΕΠΑ. Για την ανάπτυξη του προφορικού λόγου χρησιμοποιούνται ποικίλα ερεθίσματα: α) γραπτά: φωτογραφίες, σύντομα άρθρα από εφημερίδες, διαφημίσεις από το διαδίκτυο, αυθεντικά διαφημιστικά φυλλάδια (flyers), κόμικς, γελιογραφίες με ή χωρίς λόγια, β) ακουστικά: σύντομοι κατασκευασμένοι διάλογοι, σύντομα αυθεντικά διαφημιστικά σποτ, ανέκδοτα, τραγούδια, σύντομες ραδιοφωνικές εκπομπές. Η πλειοψηφία των δραστηριοτήτων κατασκευάστηκαν από τη διδάσκουσα για το συγκεκριμένο τμήμα.
Λέξεις Κλειδιά
Α2
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις52
Σύνολο52
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι τελικές εξετάσεις είναι προφορικές και γίνονται με τον τρόπο που γίνονται οι προφορικές εξετάσεις στις εξετάσεις γλωσσομάθειας του κρατικού πιστοποιητικού και ως προς τη δομή (ανά ζεύγη και σε 3 φάσεις: λιώσιμο του πάγου/γνωριμία, περιγραφή φωτογραφίας/μονόλογος, συζήτηση πάνω σε ένα θέμα μετά από ανάγνωση σύντομου ιταλικού κειμένου) και ως προς τη διάρκεια (15’-20’). Χρησιμοποιείται η σχάρα αξιολόγησης του Κπγ, με την οποία οι φοιτητές έχουν εξοικειωθεί κατά τη διάρκεια των μαθημάτων (βλ. προδιαγραφές εξετάσεων κπγ http://rcel.enl.uoa.gr/files/kpg/KPG_Prodiagrafes.pdf).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Preparandosi per gli esami a scuola Livello A (A1 & A2) esame di italiano. Libro dello studente. A cura di Ant. Nenopoulou, Ant. Tsopanoglou, Ant. Ventouris, Edizioni Elke Auth. Primo Ascolto (edizione aggiornata) + CD audio T. Marin. Materiale per lo sviluppo dell’abilità di ascolto. Livello elementare (A1-A2) Edizioni Edilingua.
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-01-2020