Αραβικά VΙ Β1

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑραβικά VΙ Β1 / Arabic VΙ Β1
ΚωδικόςΕΠ013
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΕυθυμία Δημητριάδου μπαντάουι
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012777

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 6
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό Κατ' ΕπιλογήνΕαρινό-4

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑραβικά VΙ Β1
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600221309

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοTheology
ΌροφοςFloor 3
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ Δ (100)
ΗμερολόγιοTuesday 11:00 to 14:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Υ105 Αραβικά I Α1
  • Υ205 Αραβικά II Α1
  • Υ305 Αραβικά III A2
  • Υ405 Αραβικά IV Α2
  • ΕΠ012 Αραβικά V Β1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το μάθημα είναι σε θέση να: -Κατανοούν και χρησιμοποιούν με σχετική ευχέρεια το λεξιλόγιο της ειδικής γλώσσας της Θεολογικής Επιστήμης που συναντάται στα αυθεντικά κείμενα που μελετούν -Χρησιμοποιούν τεχνικές όπως γρήγορη ή ανιχνευτική ανάγνωση -Αντιλαμβάνονται τη σημασία της αραβικής γλώσσας ως μέσο του θεολογικού διαλόγου στον αραβικό κόσμο -βελτιώνουν τις ικανότητες διαλόγου και επικοινωνίας με τον άλλο
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η εμβάθυνση γνώσης της Κλασικής Αραβικής Γλώσσας (αλ-φούσχα) από τους φοιτητές. Πιο συγκεκριμένα, στη διάρκεια του μαθήματος θα ολοκληρωθεί η μελέτη του αραβικού ρήματος, του ομαλού και των παράγωγων μορφών αυτού, της παθητικής φωνής, του υποθετικού λόγου, για να εισέλθουμε στο τέλος στη μελέτη των ανώμαλων ρημάτων. Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοούν και να αποδίδουν σωστά στα Ελληνικά μικρά κείμενα από την κλασσική αραβοϊσλαμική γραμματεία
Λέξεις Κλειδιά
αραβική γλώσσα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση Power Points κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Συνεργασία με φοιτητές μέσω E-Mails.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις602,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων381,5
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξετάσεις (γραπτές-προφορικές)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Πανεπιστημιακές σημειώσεις
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Eckehard Schulz, Günther Krahl,Wolfgang Reuschel, Standard Arabic, An Elementary-Intermediate Course textbook, Cambridge 2000 2. Fadel Ibrahim, Μέθοδος Διδασκαλίας της Αραβικής Γλώσσας, Εκδότης Μπαλιάτσας Β. Δημήτριος 2022 3. Μαθαίνω Αραβικά (Γ), Suhad Nierat, Διαθέτης (Εκδότης): ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ,
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-03-2023