Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να γίνουν ικανοί να αντιμετωπίζουν κριτικά τις μεθόδους και μεθοδολογίες που χρησιμοποιούνται για την διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας, να προγραμματίζουν και να διαχειρίζονται τη διδασκαλία σύμφωνα με τις σύγχρονες αρχές της διδακτικής των ξένων γλωσσών, να αντιμετωπίζουν ψυχοπαιδαγωγικά προβλήματα κατά την διάρκεια της καθημερινής σχολικής ζωής ή της γλωσσικής κατάρτισης.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ανάπτυξη της "μεθοδολογικής δεξιότητας", Καθορισμός των στόχων διδασκαλίας/εκμάθησης, Επιλογή ή περιγραφή των κοινών-στόχων, Επιλογή και προσαρμογή των υλικών εκμάθησης και των πόρων, Σχεδιασμός της πορείας των μαθημάτων, Διαχείριση της τάξης.
Ενότητα 1: Εισαγωγή
Ενότητα 2: Ανάπτυξη της "μεθοδολογικής δεξιότητας"
Ενότητα 3: Ανάπτυξη της "μεθοδολογικής δεξιότητας"( συνέχεια)
Ενότητα 4: Καθορισμός των στόχων διδασκαλίας/εκμάθησης
Ενότητα 5: Καθορισμός των στόχων διδασκαλίας/εκμάθησης (συνέχεια)
Ενότητα 6: Επιλογή ή περιγραφή των κοινών-στόχων
Ενότητα 7: Επιλογή ή περιγραφή των κοινών-στόχων (συνέχεια)
Ενότητα 8: Επιλογή και προσαρμογή των υλικών εκμάθησης και των πόρων
Ενότητα 9: Επιλογή και προσαρμογή των υλικών εκμάθησης και των πόρων (συνέχεια)
Ενότητα 10: Σχεδιασμός της πορείας των μαθημάτων
Ενότητα 11: Σχεδιασμός της πορείας των μαθημάτων (συνέχεια)
Ενότητα 12: Διαχείριση της τάξης
Ανακεφαλαιώσεις όλων των ενοτήτων
Λέξεις Κλειδιά
Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά, Διδακτική, Γαλλική γλώσσα
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Council of Europe (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment, Cambridge: Cambridge University Press.
Council of Europe (2018). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment,Companion Volume with new Descriptors. Retrieved from https://rm.coe.int/cefr-companion-volume-with-new-descriptors-2018/1680787989/