Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι να αναλυθούν οι βασικές και εισαγωγικές αρχές μάνατζμεντ και μάρκετινγκ και μέσω παραδειγμάτων να εφαρμοστούν στις αθλητικές υπηρεσίες και υπηρεσίες αναψυχής. Θα αναλυθούν οι βασικές έννοιες του μάνατζμεντ και μάρκετινγκ, προκειμένου να κατανοηθεί το ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται ένας οργανισμός και τις στρατηγικές αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν προκειμένου να πετύχει τους στόχους του. Ολοκληρώνοντας τα μαθήματα οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τον τρόπο που λειτουργεί (ή θα έπρεπε να λειτουργεί) η αθλητική αγορά
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή
Η Αθλητική Αγορά
Αρχές Μάνατζμεντ
Ειδικά Χαρακτηριστικά του Αθλητικού Προϊόντος
Τμηματοποίηση Αγοράς
Αθλητική Χορηγία (1)
Ανάλυση του Εσωτερικού κι Εξωτερικού Περιβάλλοντος
Αθλητική Χορηγία (2)
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (1)
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (2)
Πλάνο Μάρκετινγκ
Σύνοψη