Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
• Να κατανοήσουν τις βασικές λειτουργίες του αθλητικού μάνατζμεντ
• Να σχεδιάζουν, να οργανώνουν και να αξιολογούν το έργο των αθλητικών
οργανισμών και επιχειρήσεων
• Να σχεδιάζουν στρατηγικές και να αναπτύσσουν καινοτόμα επιχειρηματικά
μοντέλα
• Να κατανοούν τη δυναμική των ομάδων και να εφαρμόζουν τεχνικές
επίλυσης των προβλημάτων που προκύπτουν
• Να επικοινωνούν και να διαπραγματεύονται αποτελεσματικά στον
εργασιακό χώρο.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα θα αναλυθούν οι βασικές αρχές και λειτουργίες του μάνατζμεντ σε
οργανισμούς και επιχειρήσεις από το χώρο του αθλητισμού, της αναψυχής και του
αθλητικού τουρισμό. Η ύλη του μαθήματος είναι δομημένη σε τέσσερις ενότητες:
Στην πρώτη ενότητα γίνεται εισαγωγή στη δομή της αγοράς του αθλητισμού, της
αναψυχής και του αθλητικού τουρισμού, αλλά και στο χώρο και την έννοια της
διοίκησης. Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάζονται οι βασικές λειτουργίες του
μάνατζμεντ και οι τρόποι εφαρμογής τους σε οργανισμούς και επιχειρήσεις του
χώρου. Στην τρίτη και τέταρτη ενότητα η θεματολογία αφορά το μάνατζμεντ
ομάδων και το προσωπικό μάνατζμεντ αντίστοιχα.
Λέξεις Κλειδιά
διοίκηση αθλητισμού, αναψυχή, αθλητικός τουρισμός, στρατηγική
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Schermenborn, J.R. & Bachrach, D. (2018). Εισαγωγή στο Μάνατζμεντ. Λευκωσία, Broken Hill
Πετρίδου, Ε. (2011). Διοίκηση - Μάνατζμεντ. Μια εισαγωγική προσέγγιση.
Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Σοφία.
Συμπληρωματικά Βιβλία
Αλεξανδρής, Κ. (2006). Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Οργανισμών και
Επιχειρήσεων Αθλητισμού και Αναψυχής. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Χριστοδουλίδη.
Παπαδάκης, Β.Μ. (). Στρατηγική των Επιχειρήσεων: Ελληνική και Διεθνής Εμπειρία
(7η έκδοση). Αθήνα: Εκδόσεις Μπένου.
Παπαδημητρίου, Δ. (2005). Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων.
Αθήνα: Εκδόσεις Κλειδάριθμος.
Άρθρα
Στο τέλος κάθε διάλεξης θα βρείτε σχετική βιβλιογραφία.