Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα: α) είναι σε θέση να αναγνωρίσουν ευκαιρίες σε διεθνείς αγορές, β) αξιολογήσουν τις στρατηγικές διεθνούς μάρκετινγκ οποιασδήποτε επιχείρησης, γ) μπορούν να προσφέρουν αξία στον πελάτη μέσω των ενεργειών διεθνούς μάρκετινγκ και δ) βελτιώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εταιρειών σε διεθνείς αγορές.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα χωρίζεται σε δύο μεγάλες ενότητες: πρώτα το διεθνές περιβάλλον και έπειτα το σχεδιασμό και την εφαρμογή διεθνούς σχεδίου μάρκετινγκ. Οι ενότητες που καλύπτονται αφορούν στην ανάλυση του διεθνούς περιβάλλοντος, την έρευνα σε διεθνείς αγορές, την απόφαση σχετικά με την μέθοδο εισόδου στη διεθνή αγορά, καθώς επίσης και αποφάσεις και στρατηγικές που σχετίζονται με το διεθνές μείγμα μάρκετινγκ (προϊόν, διανομή, προώθηση και τιμολόγηση).
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Cateora Philip R., Money Bruce R., Gilly Mary C., Graham John L. Διεθνές Μάρκετινγκ , 18e , ISBN: 9789925588268
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Cateora, P. & J. Graham (2003), Διεθνές Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Παπαζήση (Α + Β Τόμος)
Czinkota, M. R. & I. A. Ronkainen (1997), International Marketing, Thomas Learning: London.
Hollensen, S. (2008), Essentials of Global Marketing, Pearson Education –Prentice Hall: Essex, UK.
Αυλωνίτης Γ. , Λυμπερόπουλος Κ., Τζαναβάρας Β., Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές, Rosili
Πανηγυράκης Γ. (2017), Διεθνές Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Σταμούλη