Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-μαθαίνουν να αξιολογούν και να επιλέγουν με βάση συγκεκριμένα κριτήρια το υλικό που σχεδιάζεται για τους μαθητές
- είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να οργανώνουν κατάλληλο υλικό για τη διδασκαλία
-αναπτύσσουν δεξιότητες για την επιλογή , την αξιολόγηση και το σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού
-είναι σε θέση να προγραμματίσουν και να οργανώσουν κατάλληλο υλικό για τη διδασκαλία
-κατανοούν μια ποικιλία τεχνικών για την αξιολόγηση υλικών
-αποκτούν την ικανότητα να διαφοροποιούν το υλικό τους
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα καλύπτει τις τεχνικές και τις αρχές για την δημιουργία, επιλογή και αξιολόγηση διδακτικού υλικού . Εκπαιδεύει τους μαθητές να προσαρμόσουν το υλικό με διάφορους τρόπους και συζητλωνται τα κριτήρια και οι παράμετροι για δημιουργία και επιλογή εκπαιδευτικού υλικού.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Allwright, R.L. (1981) What do we want teaching materials for? ELTJ. 36/1.
Grant, N. (1987) Making the most of your textbook. London: Longman.
Green, K. (2004) Enhancing a Differentiated Curriculum Through the Use of Thinking Strategies. VAGTC 14/2.
Harwood, N. (2010). English Language teaching materials: Theory and Practice. Cambridge: CUP.
Hewings, M. (1991) The interpretation of illustrations in ELT materials. ELTJ. 45/3.
Hutchison, T. and Torres, E. (1994) The textbook as agent of change. ELTJ, 48/4. Johnson, K. (2003) Designing Language Teaching Tasks. Basingstoke: Palgrave
Leach, R. and Deason, P. (1992) Making, Using and Adapting materials. Cambridge: National Extension College.
McGrath, I (2002) Materials Evaluation and Design for Language Teaching Edinburgh: Edinburgh University Press.
Peacock, M (1997) The effect of authentic materials on the motivation of EFL learners. ELTJournal 51/2:144-156.
O’Neill, R. (1982) Why use textbooks? ELTJ. 36/2.
Sheldon, L. (1988) Evaluating ELT textbooks and materials. ELTJ. 42/4.
Tomlinson, B. (ed) (2003). Developing Materials for Language Teaching.London: Continuum.
Tomlinson, B. (1998) Materials Development in Language Teaching. (ed) Cambridge: Cambridge University Press.
Tomlinson, B. & H. Masuhara (eds) (2010). Research for Materials development in language learning: evidence for best practice. London: Continuum