Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα κατανοήσουν τις θεωρητικές έννοιες της παιδαγωγικής σε σχέση με τη διαθεματική και διαπολιτισμική εκπαίδευση. Επίσης, θα μπορούν να συγκροτούν προγράμματα σχετικά με την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της επιδεξιότητας, τη διδασκαλία των αθλοπαιδιών και της φυσικής κατάστασης που σχετίζεται με την υγεία.
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Αγωγή και άθληση.
2. Πηγές εξουσίας του εκπαιδευτικού.
3. Αταξία.
4. Εξάσκηση επιδεξιότητας.
5. Μέθοδοι διδασκαλίας αθλοπαιδιών.
6. Μουσικοκινητική αγωγή.
7. Θεωρία αερόμπικ.
8. Παράγοντες φυσικής κατάστασης για υγεία.
9. Μέθοδος project.
10. Αυτονομία μαθητών (δημιουργία προγραμμάτων άθλησης).
11. Αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών/τριών για το μάθημα.
12. Ψυχοκινητική αγωγή
13. Εργασίες φοιτητών.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Donnelly, F., Mueller, S. & Gallahue, D. (2019). Αναπτυξιακή φυσική αγωγή για όλα τα παιδιά : από τη θεωρία στην πράξη. Επιμέλεια Τσορμπατζούδης, Χ. & Ευαγγελινού, Χ. Θεσ/νικη: University Studio Press.
Χαταζόπουλος, Δ. (2021). Δια βίου άθληση με δημιουργικό χορό και αερόμπικ. Θεσ/νίκη: ΠΑΜΑΚ.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Haywood K. & Getchell N. (2020). Κινητική ανάπτυξη δια βίου. Επιμ. Τσορμπατζούδης, Χ. Θεσ/νικη: University Studio Press
Δέρρη, Β., Βασιλειάδου, Ο., Οικονομόπουλος, Γ., Πάχτα, Μ. & Φραγκούλη, Μ. (2007). Η φυσική αγωγή στην αρχή του 21ου αιώνα. Θεσ/νικη: Αφοί Κυριακίδη.
Διγγελίδης, Ν. & Παπαϊωάννου Α. (2016). Για ένα ενδιαφέρον μάθημα φυσικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο. Θεσ/νικη: Αφοί Κυριακίδη.
Παπαϊωάννου, Α., Θεοδωράκης, Ι. & Γούδας, Μ. (2016). Για μια καλύτερη φυσική αγωγή. Θεσ/νικη: Αφοί Κυριακίδη.
Χατζόπουλος, Δ. (2012). Διδακτική Φυσικής Αγωγής. Θεσ/νικη: ΠΑΜΑΚ.