ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΙΙ / TEACHING (DIDACTICS) OF PEDAGOGIC GYMNASTICS Ι
Κωδικός170
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Χατζόπουλος
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000408

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2024-25

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικά Εφαρμογής214

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600226044
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Στην περίπτωση που κάποιος (α) δε συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό παρουσιών και (β) δεν εξεταστεί στην πράξη, τότε δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στην τελική γραπτή εξέταση της θεωρίας.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα κατανοήσουν τις θεωρητικές έννοιες της παιδαγωγικής σε σχέση με τη διαθεματική και διαπολιτισμική εκπαίδευση. Επίσης, θα μπορούν να συγκροτούν προγράμματα σχετικά με την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της επιδεξιότητας, τη διδασκαλία των αθλοπαιδιών και της φυσικής κατάστασης που σχετίζεται με την υγεία.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Αγωγή και άθληση. 2. Πηγές εξουσίας του εκπαιδευτικού. 3. Αταξία. 4. Εξάσκηση επιδεξιότητας. 5. Μέθοδοι διδασκαλίας αθλοπαιδιών. 6. Μουσικοκινητική αγωγή. 7. Θεωρία αερόμπικ. 8. Παράγοντες φυσικής κατάστασης για υγεία. 9. Μέθοδος project. 10. Αυτονομία μαθητών (δημιουργία προγραμμάτων άθλησης). 11. Αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών/τριών για το μάθημα. 12. Ψυχοκινητική αγωγή 13. Εργασίες φοιτητών.
Λέξεις Κλειδιά
Παιδαγωγική, αθλητισμός, δια βίου άθληση για υγεία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις17
Εργαστηριακή Άσκηση27
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων10
Εκπόνηση μελέτης (project)10
Συγγραφή εργασίας / εργασιών26
Εξετάσεις10
Σύνολο100
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξέταση πράξης 50% Εξέταση θεωρίας 50%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Donnelly, F., Mueller, S. & Gallahue, D. (2019). Αναπτυξιακή φυσική αγωγή για όλα τα παιδιά : από τη θεωρία στην πράξη. Επιμέλεια Τσορμπατζούδης, Χ. & Ευαγγελινού, Χ. Θεσ/νικη: University Studio Press. Χαταζόπουλος, Δ. (2021). Δια βίου άθληση με δημιουργικό χορό και αερόμπικ. Θεσ/νίκη: ΠΑΜΑΚ.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Haywood K. & Getchell N. (2020). Κινητική ανάπτυξη δια βίου. Επιμ. Τσορμπατζούδης, Χ. Θεσ/νικη: University Studio Press Δέρρη, Β., Βασιλειάδου, Ο., Οικονομόπουλος, Γ., Πάχτα, Μ. & Φραγκούλη, Μ. (2007). Η φυσική αγωγή στην αρχή του 21ου αιώνα. Θεσ/νικη: Αφοί Κυριακίδη. Διγγελίδης, Ν. & Παπαϊωάννου Α. (2016). Για ένα ενδιαφέρον μάθημα φυσικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο. Θεσ/νικη: Αφοί Κυριακίδη. Παπαϊωάννου, Α., Θεοδωράκης, Ι. & Γούδας, Μ. (2016). Για μια καλύτερη φυσική αγωγή. Θεσ/νικη: Αφοί Κυριακίδη. Χατζόπουλος, Δ. (2012). Διδακτική Φυσικής Αγωγής. Θεσ/νικη: ΠΑΜΑΚ.
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-10-2023