ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ / MARKETING OF LEISURE SERVICES AND SPORT TOURISM
ΚωδικόςΕΠ0234Κ
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΚωνσταντίνος Αλεξανδρής
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001291

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600226298
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: Κατανοήσουν την αγορά του Αθλητικού Τουρισμού Να εφαρμόσουν τις αρχές του Μάρκετινγκ Κατανοήσουν τις βασικές αρχές μάρκετινγκ αθλητικών διοργανώσεων Κατανοήσουν τον ρόλο της χορηγίας στις αθλητικές διοργανώσεις
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Τουρισμός και Αναψυχή: Εισαγωγικές Έννοιες 2. Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού – Αθλητικός Τουρισμού 3. Αθλητικός Τουρισμός και Οικονομική Ανάπτυξη 4. Αθλητικός Τουρισμός και Περιβάλλον 5. Ανάλυση της Αγοράς του Αθλητικού Τουρισμού 6. Συμπεριφορά καταναλωτή και Αθλητικός Τουρισμός 7. Αθλητικές Διοργανώσεις και Τουρισμός 8. Ανάλυση του Μακρο-περιβάλλοντος 9. Αρχές Μάρκετινγκ και Εφαρμογές (1) 10. Αρχές Μάρκετινγκ και Εφαρμογές (2) 11. Ανάπτυξη Πλάνου Επικοινωνίας 12. Ανάπτυξη δικτύων επικοινωνίας 13. Παραδείγματα Αθλητικού Τουρισμού από την Ελλάδα και τον Διεθνή Χώρο
Λέξεις Κλειδιά
αθλητισμός, Τουρισμός, Διοργανώσεις
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
e-learning
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις241,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων160,6
Εξετάσεις602,4
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
quiz τελικές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Αλεξανδρής, Κ. (2018) Διοίκηση Αθλητικού Τουρισμού. Εκδόσεις Κυριακίδη
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-07-2022