ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ / SPORT AND LEISURE EVENT MANAGEMENT
ΚωδικόςΜΑΥ4
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΚωνσταντίνος Αλεξανδρής
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015309

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΜΟΥ, ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 31
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικόΕαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600228502
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΜΑΥ1 ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
  • ΜΑΥ2 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του µαθήµατος είναι να κατανοηθεί ο ρόλος των αθλητικών διοργανώσεων ως µορφή αθλητικής ανάπτυξης. Στο µάθηµα θα αναλυθεί η φύση του µάνατζµεντ γεγονότων αθλητισµού και αναψυχής και θα δοθεί η δυνατότητα στους φοιτητές να αποκτήσουν τις κατάλληλες δεξιότητες σε σχέση µε την οργανωτική δοµή και τη γενικότερη παραγωγή αθλητικών events. Με το πέρας του µαθήµατος οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να: • Να κατανοήσουν τις σύγχρονες και µελλοντικές τάσεις στη διεξαγωγή γεγονότων αθλητισµού και αναψυχής • Να συνθέσουν την οργανωτική δοµή γεγονότων αθλητισµού και αναψυχής στο πλαίσιο της στελέχωσης, προϋπολογισµού, δηµοσίων σχέσεων, µάρκετινγκ, χορηγιών, διαχείρισης κινδύνου και ασφάλειας • Να σχεδιάσουν και να παρουσιάσουν ένα ολοκληρωµένο λειτουργικό πλάνο αθλητικής διοργάνωσης και εγκατάστασης • Να εφαρµόσουν στοιχεία sport-for-development σε γεγονότα αθλητισµού και αναψυχής, κατανοώντας το θεσµικό ρόλο και τη συνεισφορά του αθλητισµού στη σύγχρονη κοινωνία • Nα αναλύσουν τον οικονοµικό και κοινωνικό αντίκτυπο γεγονότων αθλητισµού και αναψυχής Γενικές
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
• Εισαγωγή • Στρατηγικός σχεδιασµός • Λειτουργικός σχεδιασµός • Στελέχωση και διαχείριση ανθρώπινου δυναµικού • Προϋπολογισµός, µάρκετινγκ & χορηγίες • Yπηρεσίες εγκατάστασης (κατηγορίες πελατών, θεατές, διαπίστευση, ροές) • Διαχείριση κινδύνου και ασφάλειας • Sport-for-development (κοινωνικές & οικονοµικές προεκτάσεις αθλητικών events) • Post event logistics • Διαδικασία αξιολόγησης/εκτίµησης του event • Μελλοντικές τάσεις • Παρουσιάσεις Τελικών Εργασιών • Παρουσιάσεις Τελικών Εργασιών
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις100
Σεμινάρια100
Άσκηση Πεδίου50
Σύνολο250
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Alexandris, K. (2016). Testing the role of sport event personality on the development of event involvement and loyalty: The case of mountain running races. International Journal of Festival and Event Management, 7 (1), pp. 2-20. Alexandris, K. Theodorakis, N., Kaplanidou, K., Papadimitriou D. (2017, in press). Event quality and loyalty among runners with different running involvement levels: The case of “The Alexander the Great” international marathon. International Journal of Festival and Event Management. Chalip, L., & McGuirty, J. (2004). Bundling sport events with the host destination. Journal of Sport Tourism, 9, 267–282. Coleman, R., & Ramchandani, G. (2010). The hidden benefits of non-elite mass participation sports events: An economic perspective. International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, 12, 24–36. Collins, A., Jones., C., & Munday., M. (2009). Assessing the environmental impacts of mega sporting events: Two options? Tourism Management, 828–837. Giannoulakis, C. (2014). Sponsorship of non-profit sporting events: The case of the Well-Being Festival. Sport Marketing Quarterly, 23, 244-252. Giannoulakis, C., Wang, C. H., & Gray, D. (2008). Measuring volunteer motivation at mega sporting events. Event Management: An International Journal, 11, 191-200. Giannoulakis, C., Wang, C. H., & Felver, N. (2015). A modeling approach to sport volunteer satisfaction. International Journal of Event and Festival Management, 6, 182-199. O’Brien, D., & Chalip, L. (2008). Sport events and strategic leveraging: Pushing towards the triple bottom line. In A. Woodside & D. Martin (Eds.), Tourism management: Analysis, behaviour and strategy (pp. 318–338). Cambridge, MA: CABI. Schulenkorf, N., Giannoulakis, C., & Blom, L. (2018). Sustaining commercial viability and community benefits: Management and leverage of a sport-for-development event. European Sport Management Quarterly. Published on-line.
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-10-2019