ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΝΑΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΝΑΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ / STRATEGIC MARKETING AND NEW TECHNOLOGIES IN SPORT, RECREATION AND SPORT TOURISM
ΚωδικόςΜΑΥ7
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΓεώργιος Τζέτζης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600019946

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΜΟΥ, ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 31
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικόΕαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΝΑΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600228503
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Το στρατηγικό μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες στον αθλητισμό, την αναψυχή και τον αθλητικό τουρισμό είναι η επιστημονική προσέγγιση στον δυναμικό και ταχέως εξελισσόμενο τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας που έχει βαθύ αντίκτυπο στους σύγχρονους αθλητικούς και αναψυχικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις. Το μάθημα αυτό εισάγει τους φοιτητές/τριες στις βασικές αρχές και βέλτιστες πρακτικές στου στρατηγικού ψηφιακού αθλητικού μάρκετινγκ, εστιάζοντας σε βασικά θέματα, αναδυόμενα θέματα και πρακτικές τεχνικές. Καταδεικνύει πώς λειτουργεί το ψηφιακό μάρκετινγκ στον πραγματικό κόσμο, μελετά σε βάθος το νέο διεθνές ψηφιακό τοπίο στον αθλητικό τομέα και εξηγεί πώς η εφαρμογή επιτυχημένων ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ αποτελεί βασικό στοιχείο για την αναβάθμιση και την αποτελεσματικότητα των οργανισμών του αθλητισμού, της αναψυχής και του τουρισμού. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι φοιτητές/τριες έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις βασικές αρχές και θεωρίες στην πράξη αφού τους ζητείται να δημιουργήσουν διαφορετικά πλάνα ψηφιακού μάρκετινγκ ενός αθλητικού οργανισμού. • Λέξεις-κλειδιά για αναζήτηση στο διαδύκτιο: digital marketing, reputation management, social media marketing, mobile marketing, internet marketing Με το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να: • Γνωρίζουν τη χρησιμότητα και τη λειτουργία του στρατηγικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στον αθλητισμό, στην αναψυχή και στον αθλητικό τουρισμό. • Κατανοούν τα χαρακτηριστικά της αθλητικής ψηφιακής αγοράς καθώς και των ψηφιακών καταναλωτών των σπορ. • Αναλύουν το εκάστοτε πρόβλημα της ψηφιακής καταναλωτικής συμπεριφοράς της αθλητικής αγοράς. • Συνθέτουν τις πληροφορίες από το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον της ψηφιακής αγοράς κάνοντας καινοτόμες προτάσεις. • Εφαρμόζουν τις θεωρίες που αποκτήθηκαν στη δημιουργία εξειδικευμένων πλάνων ψηφιακού μάρκετινγκ συντονίζοντας τα επιμέρους στοιχεία του μάρκετινγκ mix. • Αξιολογούν την επιτυχία και αποτελεσματικότητα ενός σχεδιασμού ψηφιακού μάρκετινγκ.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Ψηφιακή οικονομία και περιβάλλον. 2. Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ. 3. Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ 4. Μοντέλα επιχειρηματικότητας αθλητικού ψηφιακού μάρκετινγκ 5. Ο ψηφιακός πελάτης. Χάρτης ταξιδιού πελάτη 6 Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακής παρουσίας αθλητικών οργανισμών (Web site development). Μηχανές αναζήτησης (SEO). 7. Μάρκετινγκ περιεχομένου. Προβολή στα Ψηφιακά Μέσα Search Engine Marketing (SEM) 8 Αθλητικό μάρκετινγκ πλατφόρμες και εφαρμογές κοινωνικών δικτύων. Facebook campaigns 9. Αναλυτική ψηφιακού μάρκετινγκ 10. Mobile marketing, Apps, E-mail marketing 11. E-commerce 12. E-shop 13. Εργαστήριο Παρουσιάσεις Εξετάσεις μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας
Λέξεις Κλειδιά
ψηφιακό μάρκετινγκ, ψηφιακό εμπόριο, ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό κατάστημα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Εξ αποστάσεως και δια ζώσης διδασκαλία με τη χρήση ειδικών προγραμμάτων παρουσίασης και ηλεκτρονικής επικοινωνίας
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις15
Εργαστηριακή Άσκηση15
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων10
Εξετάσεις60
Σύνολο100
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις, παρουσιάσεις εργασιών, κατάθεση εργασιών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βλαχοπούλου, Μ. (2020). Ψηφιακό μάρκετινγκ. Από τη θεωρία στην πράξη. Αθήνα: Rosili.
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-06-2023