Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Το στρατηγικό μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες στον αθλητισμό, την αναψυχή και τον αθλητικό τουρισμό είναι η επιστημονική προσέγγιση στον δυναμικό και ταχέως εξελισσόμενο τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας που έχει βαθύ αντίκτυπο στους σύγχρονους αθλητικούς και αναψυχικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις. Το μάθημα αυτό εισάγει τους φοιτητές/τριες στις βασικές αρχές και βέλτιστες πρακτικές στου στρατηγικού ψηφιακού αθλητικού μάρκετινγκ, εστιάζοντας σε βασικά θέματα, αναδυόμενα θέματα και πρακτικές τεχνικές. Καταδεικνύει πώς λειτουργεί το ψηφιακό μάρκετινγκ στον πραγματικό κόσμο, μελετά σε βάθος το νέο διεθνές ψηφιακό τοπίο στον αθλητικό τομέα και εξηγεί πώς η εφαρμογή επιτυχημένων ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ αποτελεί βασικό στοιχείο για την αναβάθμιση και την αποτελεσματικότητα των οργανισμών του αθλητισμού, της αναψυχής και του τουρισμού. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι φοιτητές/τριες έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις βασικές αρχές και θεωρίες στην πράξη αφού τους ζητείται να δημιουργήσουν διαφορετικά πλάνα ψηφιακού μάρκετινγκ ενός αθλητικού οργανισμού.
• Λέξεις-κλειδιά για αναζήτηση στο διαδύκτιο: digital marketing, reputation management, social media marketing, mobile marketing, internet marketing
Με το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
• Γνωρίζουν τη χρησιμότητα και τη λειτουργία του στρατηγικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στον αθλητισμό, στην αναψυχή και στον αθλητικό τουρισμό.
• Κατανοούν τα χαρακτηριστικά της αθλητικής ψηφιακής αγοράς καθώς και των ψηφιακών καταναλωτών των σπορ.
• Αναλύουν το εκάστοτε πρόβλημα της ψηφιακής καταναλωτικής συμπεριφοράς της αθλητικής αγοράς.
• Συνθέτουν τις πληροφορίες από το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον της ψηφιακής αγοράς κάνοντας καινοτόμες προτάσεις.
• Εφαρμόζουν τις θεωρίες που αποκτήθηκαν στη δημιουργία εξειδικευμένων πλάνων ψηφιακού μάρκετινγκ συντονίζοντας τα επιμέρους στοιχεία του μάρκετινγκ mix.
• Αξιολογούν την επιτυχία και αποτελεσματικότητα ενός σχεδιασμού ψηφιακού μάρκετινγκ.
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Ψηφιακή οικονομία και περιβάλλον.
2. Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.
3. Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ
4. Μοντέλα επιχειρηματικότητας αθλητικού ψηφιακού μάρκετινγκ
5. Ο ψηφιακός πελάτης. Χάρτης ταξιδιού πελάτη
6 Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακής παρουσίας αθλητικών οργανισμών (Web site development). Μηχανές αναζήτησης (SEO).
7. Μάρκετινγκ περιεχομένου. Προβολή στα Ψηφιακά Μέσα Search Engine Marketing (SEM)
8 Αθλητικό μάρκετινγκ πλατφόρμες και εφαρμογές κοινωνικών δικτύων. Facebook campaigns
9. Αναλυτική ψηφιακού μάρκετινγκ
10. Mobile marketing, Apps, E-mail marketing
11. E-commerce
12. E-shop
13. Εργαστήριο Παρουσιάσεις
Εξετάσεις μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας
Λέξεις Κλειδιά
ψηφιακό μάρκετινγκ, ψηφιακό εμπόριο, ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό κατάστημα