ΙΤΑΛΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 20ος ΑΙΩΝΑΣ (ιστορία-κείμενα)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 20ος ΑΙΩΝΑΣ (ιστορία-κείμενα) / ITALIAN LITERATURE: 20TH C. (HISTORY - TEXTS)
ΚωδικόςΛΠ0104
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005728

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 20ος ΑΙΩΝΑΣ (ιστορία-κείμενα)
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600228575
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
1. Πολύ καλή γνώση της ιταλικής γλώσσας. 2. Εξοικείωση με τις βασικές αρχές της αφηγηματολογίας.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές αναμένεται ότι στα πλαίσια του μαθήματος θα αποκτήσουν επαρκείς γνώσεις της σύγχρονης ιταλικής λογοτεχνίας. Θα εξοικειωθούν με την ιστορία και τα κείμενα του 20ου αιώνα. Θα κατανοήσουν τη λογοτεχνική γλώσσα και γραφή αυτής της περιόδου και επομένως θα γνωρίσουν ένα μεγάλο τμήμα του σύγχρονου ιταλικού πολιτισμού.
Γενικές Ικανότητες
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Συνοπτική επισκόπηση των κυριότερων λογοτεχνικών κινημάτων στην ιταλική πεζογραφία και ποίηση του 20ού αιώνα. Ανθολογία, κειμενική ανάλυση και ερμηνευτική προσέγγιση μερικών από τους σημαντικότερους ιταλούς και ευρωπαίους λογοτέχνες του 20ού αιώνα.
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Σύνολο39
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
G. Bassani, Il giardino dei Finzi Contini, Einaudi, Torino 1972 – V. Brancati, Il bell’Antonio, Bompiani, Milano 1993 – I. Calvino, Il sentiero dei nidi di ragno, Mondadori, Milano 2002 – G. Ferroni, Profilo Storico Della Letteratura Italiana, Einaudi scuola, Milano 2006 – A. Moravia, La ciociara, Bompiani, Milano 1993 – E. Montale, Ossi di seppia, Mondadori, Milano 1997 – P.P. Pasolini, Una vita violenta, Garzanti, Milano 1992 – M. Pazzaglia, Letteratura italiana: testi e critica con lineamenti di storia letteraria, Vol IV, Zanichelli, Bologna 1993 – Μ. Santagata, I tre libri di letteratura. Per le Scuole superiori , Laterza, Bari 2009 – C. Segre - C. Martignoni, Testi nella storia. La letteratura italiana dalle origini al Novecento. Vol. IV, Mondadori, Milano 1992 – P. Stoppelli, Enciclopedia della letteratura italiana Oxford-Zanichelli, Zanichelli, Bologna 2008 – G. Pampaloni (a cura di), A. Moravia: Opere 1927-1947, Bompiani, Milano 1991 – L. Pirandello, Il fu Mattia Pascal, Einaudi, Torino 1993 – Ι. Svevo, La coscienza di Svevo, Giunti, Milano 2004 – G. Tomasi di Lampedusa , Il Gattopardo, Feltrinelli, Milano 2008 – F. Tozzi, Tre croci, BUR, Milano 2007 – G. Ungaretti, Vita d’un uomo, Mondadori, Milano 1992
Τελευταία Επικαιροποίηση
28-09-2020