ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β1.1

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β1.1 / SPANISH LANGUAGE B1.1
Τίτλος στα ΙταλικάΙσπανική Γλώσσα Β1.1
Κωδικός11471
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600020424

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 14
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β1.1
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Ώρες Συνολικά52
Class ID
600229701
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
A2 Eπίπεδο
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο/η φοιτητής/φοιτήτρια είναι σε θέση να κατανοήσει τα κύρια σημεία ενός κειμένου με θέματα που είναι οικεία: εργασία, σπουδές, ψυχαγωγία. Είναι ικανός/ικανή να παράγει απλά κείμενα για θέματα που του/της είναι οικεία ή για τα οποία έχει προσωπικό ενδιαφέρον. Μπορεί να περιγράψει εμπειρίες, γεγονότα, επιθυμίες καθώς και να αιτιολογήσει τις απόψεις του/της σύντομα ή να εξηγήσει τα σχέδιά του/της. Κατανόηση προφορικού λόγου: ο/η φοιτητής/φοιτήτρια είναι σε θέση να κατανοήσει τις κύριες ιδέες ενός κειμένου με καθημερινά θέματα με επίκεντρο την εργασία, το πανεπιστήμιο, κτλ. Παραγωγή προφορική λόγου: ο/η φοιτητής/φοιτήτρια μπορεί να επικοινωνήσει με ευχέρεια για κοινά θέματα (οικογένεια, εργασία, ταξίδια, γεγονότα κ.λπ.) και θέματα πολιτισμού γύρω από ταινίες, βιβλία, μουσική. Ανταλλάζει πληροφορίες και εξηγεί την αιτία ενός προβλήματος. Χειρίζεται γλωσσικές καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Κατανόηση γραπτού λόγου: ο/η φοιτητής/φοιτήτρια είναι σε θέση να κατανοήσει ικανοποιητικά απλά κείμενα που αφορούν θέματα που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά του/της. Παραγωγή γραπτού λόγου: ο/η φοιτητής/φοιτήτρια είναι σε θέση να συντάξει απλά κείμενα για καθημερινά θέματα (π.χ. περιγραφή συναισθημάτων, αφήγηση γεγονότων, κ.ά.).
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1405,6
Σεμινάρια30,1
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων40,2
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Bayón, E., C Cabeza & C. Oliva (2021), Frecuencias B1: libro del estudiante, Edinumen, Madrid.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Alonso Raya, Rosario et alii, (2005), Gramática básica del estudiante de español, Difusión, Barcelona. A.A.V.V.(2016), Cuadernos de gramática española B1, Difusión, Barcelona. A.A.V.V.(2018), Actividades para el Marco Común Europeo B1+audio , En clave ELE, Madrid. A.A.V.V (2009), Gramática de uso del español B1-B2. Ed. SM, Madrid. A.A.V.V (2013), Vocabulario ELE B1, SGEL, Madrid. Castro, F. (2010): Uso de la gramática intermedio, Edelsa, Madrid.
Τελευταία Επικαιροποίηση
21-08-2023