Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μπορούν να αποτιμήσουν τις αιτίες που οδήγησαν στην υποβάθμιση του μελετούμενου συστήματος. Μπορούν να προτείνουν διαχειριστικές πρακτικές για την επανάκαμψη του συστήματος. Μπορούν να ιεραρχήσουν τις πρακτικές. Μπορούν να επιλέξουν τις πιο κατάλληλες και εφικτές με κριτήριο το χρόνο και το χρήμα που τους διατίθεται. Μπορούν να εκτιμήσουν τη επιτυχία της αποκατάστασης. Μπορούν να επανεκτιμήσουν και να επανασχεδιάσουν το πρόγραμμα αποκατάστασης σε περίπτωση που το αποτέλεσμα είναι το μη επιθυμητό.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές α) θα μπορούν να αποτιμήσουν τις αιτίες που οδήγησαν στην υποβάθμιση του μελετούμενου συστήματος, β) θα μπορούν να προτείνουν διαχειριστικές πρακτικές για την επανάκαμψη του συστήματος, γ) θα μπορούν να ιεραρχήσουν τις πρακτικές, δ) θα μπορούν να επιλέξουν τις πιο κατάλληλες και εφικτές πρακτικές με κριτήριο τον χρόνο και το χρήμα που τους διατίθεται, ε) θα μπορούν να εκτιμήσουν τη επιτυχία της αποκατάστασης, στ) θα μπορούν να επανεκτιμήσουν και να επανασχεδιάσουν το πρόγραμμα αποκατάστασης σε περίπτωση που το αποτέλεσμα είναι το μη επιθυμητό.
Λέξεις Κλειδιά
στόχοι αποκατάστασης, επιτυχία αποκατάστασης, προσαρμοζόμενη διαχείριση, τεχνικές αποκατάστασης, ξενικά είδη, φυτοανάταξη, μυκόρριζες, ερημοποιημένα συστήματα
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις για να ελεγχθεί η κατανόηση της θεωρίας της αποκατάστασης, και παρουσίαση μέσω PowerPoint μιας εργασίας μέσα στην αίθουσα. Η εργασία είναι ατομική, προέρχεται από το περιοδικό Restoration ecology κατά κανόνα, και έχει επιλεγεί και ανατεθεί από τους διδάσκοντες. Η διαδικασία αυτή στοχεύει στο να φέρει τον φοιτητή σε επαφή με συγκεκριμένο πρόβλημα ανάκαμψης υποβαθμισμένου συστήματος, να παρακολουθήσει τις δράσεις που ελήφθησαν για την αποκατάσταση του καθώς και τα αποτελέσματα που είχαν αυτές. Σε αυτή τη διαδικασία αξιολογείται η κατανόηση του κειμένου όσο και η ικανότητα του να το αποδώσει με σαφήνεια, εντός του χρονοδιαγράμματος και ολοκληρωμένα.