Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται: α) σε βασικό επίπεδο να κατανοούν το γραπτό λόγο, να παράγουν γραπτό λόγο, να κατανοούν τον προφορικό λόγο, να παράγουν προφορικό λόγο και να είναι σε θέση να εκφράσουν και να διατυπώσουν τις επικοινωνιακές τους προθέσεις και ανάγκες και β) να αναπτύξουν τη διαπολιτισμική πολυπολιτισμική τους συνείδηση.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα "Ρωσική Γλώσσα Α2-Ι" ανταποκρίνεται στο βασικό επίπεδο γλωσσομάθειας (Α2). Ως στόχο έχει την ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων κατανόησης προφορικού και γραπτού λόγου και παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου, σε βασικό επίπεδο. Παράλληλα δίδεται βαρύτητα σε συγκεκριμένα γραμματικά φαινόμενα και ειδικό θεματικό λεξιλόγιο, τα οποία διδάσκονται σταδιακά, σύμφωνα με τις αρχές της διδακτικής της ρωσικής ως ξένης γλώσσας. Γίνεται εισαγωγή, εξάσκηση και χρήση στρατηγικών κατανόησης προφορικού και γραπτού λόγου μέσα από την επεξεργασία κειμένων και οπτικοακουστικού υλικού σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Τέλος γίνεται εισαγωγή και εξάσκηση στην παραγωγή συγκεκριμένων ειδών προφορικού και γραπτού λόγου για την ανάπτυξη στοιχειώδους επικοινωνίας.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Khavronina S.A, (2019), Russian in Exercises, Αθήνα, ΚΑΚΑΦΙΚΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ, ISBN: 9785883371553
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Λάϊνε Γιάανα (2019), Η Ρωσική Γλώσσα για αρχάριους. Γεια σου! Привет!: Θεσσαλονίκη, University Studio Press, 2η έκδοση.
Μαμαλούι Σβετλάνα, Τρακάδας Αντώνης (2013). Γραμματική της Ρωσικής γλώσσας Β΄έκδοση: Θεσσαλονίκη, University Studio Press.
Μαμαλούι Σβετλάνα, Τρακάδας Αντώνης (2008), Το συντακτικό της Ρωσικής Γλώσσας: Θεσσαλονίκη, University Studio Press.
Karavanova N. B., (2022), Matryoshka A1-A2. Conversational course of the Russian language. Basics of Russian grammar, Αθήνα,Kalinka/Pantikidis.