ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΙΙ / WORKSHOP 3: THEATRE IN PRACTICE II
ΚωδικόςΕΡ0203
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΑντώνιος Λενακάκης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013595

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 51
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό742

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600233160
Τύπος Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΕΡ0202 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Ι
  • ΦΡ0203 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
  • ΦΡ0204 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ Ι: Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΕΡ0201 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: - σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν μαθήματα θεατρικής αγωγής και θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα στο πλαίσιο του σχολείου. - να χρησιμοποιούν στη σχολική κοινότητα ένα ευρύ φάσμα τεχνικών και μεθοδολογιών με στόχο την αισθητική και ευρύτερη καλλιέργεια των μαθητών και των μαθητριών. - να αξιολογούν και να επανασχεδιάζουν τα μαθήματά τους σύμφωνα με τα αποτελέσματά τους στο πεδίο εφαρμογής τους.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα είναι εργαστηριακό και επικεντρώνεται στην καθοδήγηση των φοιτητών/τριών στο σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση μαθημάτων και δράσεων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Λέξεις Κλειδιά
λογοτεχνία, ποίηση, αφήγηση, φόρμες, ελεύθερος στίχος
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Powerpoint παρουσιάσεις. Βίντεο (εικόνα / ήχος).
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση150,6
Άσκηση Πεδίου90,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων50,2
Εκπόνηση μελέτης (project)110,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών100,4
Καλλιτεχνική δημιουργία
Σύνολο502
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση στηρίζεται στις εβδομαδιαίες ασκήσεις εφαρμογής που έφεραν εις πέρας οι φοιτητές, τόσο στο πλαίσιο του εργαστηριακού μαθήματος, όσο και στα σχολεία.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Αυδή Α. και Χαζτηγεωργίου Μ. (2007) Η Τέχνη του Δράματος στην Εκπαίδευση, Αθήνα: Μεταίχμιο Αυδή Α. και Χατζηγεωργίου Μ. (2018) Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο, Αθήνα: Μεταίχμιο
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Neelands, J. and Goode, T. (2000) Structuring Drama Work, Cambridge: Cambridge University Press
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-11-2021