ΠΛΑΣΤΙΚΗ Ι-ΥΛΙΚΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΛΑΣΤΙΚΗ Ι-ΥΛΙΚΑ / FINE OF ARTS AND FINE ARTS MEDIA
ΚωδικόςΓΛ0400
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΠαναγιώτης Μιτσέλης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID120000364

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 18
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Δραματολογία-ΠαραστασιολογίαΕπιλογής Κατεύθυνσης325
ΥποκριτικήΕπιλογής Κατεύθυνσης325
Σκηνογραφία-ΕνδυματολογίαΥποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν325
ΣκηνοθεσίαΕπιλογής Κατεύθυνσης325

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΛΑΣΤΙΚΗ Ι-ΥΛΙΚΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600233168
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Να έχει παρακολουθήσει το μάθημα Στοιχεία -Σκηνογραφίας - Ενδυματολογίας
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν αποκτήση μια εξοικείωση με τον χειρισμό κάποιων εργαλείων και τις βασικές γνώσεις για τα υλικά και τη διαπλασή τους σε τρισδιάστατα αντικέιμενα χρήσιμα στη θεατρική παράσταση.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Επιδίωξη του μαθήματος είναι η εξοικείωση με προβλήματα κατασκευής τρισδιάστατων αντικειμένων, ο χειρισμός εργαλείων και εκμάθηση τρόπων χρήσης και συμπεριφοράς ποικίλων υλικών, όπως το μέταλο, το ξύλο, το χαρτί, ή καθημερινά ευτελή υλικά κλπ. Επίσης οι φοιτητές μαθαίνουν να εργάζονται και σε ατομικό και σε ομαδικό επίπεδο.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Περιγραφή
οπτικό ακουστικό υλικό
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο582,3
Εκπόνηση μελέτης (project)
Καλλιτεχνική δημιουργία662,6
Σύνολο1245,0
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηνση των φοιτητών γίνεται με βάση: α) την παρουσία τους στο μάθημα β) την παράδοση στο τέλος του εξαμήνου φακέλου στον οποίον υπάρχει: η ατομική έρευνα των φοιτητών για υλικα και τις κατασευές τους, φωτογραφίες απο τη διαδικασία της κατασκευής των ατομικών και ομαδικών έργων, και γ) τη συμμετοχή των φοιτητών στη προετοιμασία για έκθεση των ομαδικών κατασκευών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-04-2020