Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές-τριες θα είναι σε θέση να:
1. επιδεικνύουν ικανότητα δημιουργίας αυτόνομου εικαστικού έργου μέσα από τα δεδομένα έρευνας.
2. επιδεικνύουν ικανότητα εφαρμογής εμπρόθετου σχεδιασμού δράσης σε διάφορες πρακτικές καταστάσεις
3. συσχετίζουν τις θεωρητικές προσεγγίσεις και τις μεθοδολογικές παραδοχές με τις βέλτιστες πρακτικές παραγωγής έργου.
4. παράγουν έργο ως αποτέλεσμα συνεπούς άρθρωσης καλλιτεχνικών ιδεών.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Πειραματικός πλουραλισμός.
Κατά την διάρκεια του εξαμήνου με γνώμονα την παραγωγή και εξέλιξη του ατομικού τους έργου, οι φοιτητές-τριες υποστηρίζονται εξατομικευμένα με στόχο την μετατροπή της ποσότητας της ατομικής τους παραγωγής σε ποιότητα. Στη διάρκεια του μαθήματος μέσω εξατομικευμένων ασκήσεων στο στούντιο οι πρακτικές δεξιότητες των φοιτητών-τριών αναπτύσσονται σε βάθος ενώ αντιπαρατίθενται με το κεντρικό στόχο της συνεπούς άρθρωσης καλλιτεχνικών ιδεών μέσω ενός ανθεκτικού και συνεκτικού τρόπου έκφρασης. Τουλάχιστον τέσσερα (4) σχέδια δράσης, ατομικά και συλλογικά, υλοποιούνται στη διάρκεια του εξαμήνου πέρα από την εστίαση της εκπαίδευσης στη ζωγραφική παραγωγή και αυτά προέρχονται από την κοινή απόφαση διδασκόντων και φοιτητή –τριας. Έργα των φοιτητών-τριών προτείνονται μετά από επιλογή των διδασκόντων για την παρουσίαση πειραματικών καλλιτεχνικών προσεγγίσεων κυρίως στου χώρους του εργαστηρίου η εναλλακτικά σε άλλους εκθεσιακούς χώρους, ενώ οι φοιτητές –τριες παροτρύνονται από τους διδάσκοντες στην διοργάνωση ομαδικών συνεργατικών εκθέσεων.