Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:
1. Να εμβαθύνουν στα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία ΤΠΕ και να τα χρησιμοποιούν στο παραγόμενο καλλιτεχνικό έργο τους.
2. Να έχουν κατανοήσει την συμβολή της ιστορίας της βίντεο τέχνης του κινηματογράφου, της κινούμενης εικόνας, της διαδικτυακής τέχνης, και των νέων μέσων όπως, διαδραστικά έργα, τρισδιάστατη σχεδίαση σε υπολογιστή, ιχνηλάτηση σημείων για την δημιουργία επαυξημένου βίντεο, επαυξημένη πραγματικότητα, εικονική πραγματικότητα και πειραματική τέχνη, για την υλοποίηση των καλλιτεχνικών ιδεών τους.
3. Να χρησιμοποιούν σύγχρονες τεχνολογίες όπως το motion Tracking, Ειδικά Εφέ, Επαυξημένο Βίντεο, Επαυξημένη Πραγματικότητα, Εικονική Πραγματικότητα – εμβύθιση, και τη δημιουργία εικόνων ή κινούμενων εικόνων χωρίς υλική υπόσταση.
4. Να συνεργάζονται με τους διδάσκοντες για την επίλυση προβλημάτων σε τεχνικά καλλιτεχνικά θέματα που προκύπτουν κατά τη διάρκεια ασκήσεων με τα ψηφιακά μέσα.
5. Να ανταποκρίνονται σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο σε σύνθετες ενότητες εργασίας για την επίτευξη στόχων που έχουν πολύπλευρα πεδία έρευνας.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εμβάθυνση στα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία ΤΠΕ για τη χρήση τους στο παραγόμενο έργο των φοιτητών /τριων. Σεμινάρια ιστορίας της βίντεο τέχνης, του κινηματογράφου, της κινούμενης εικόνας, της διαδικτυακής τέχνης, και των νέων μέσων όπως, τα διαδραστικά έργα, την τρισδιάστατη σχεδίαση σε υπολογιστή, την ιχνηλάτηση σημείων για την δημιουργία επαυξημένου βίντεο, την επαυξημένη πραγματικότητα, την εικονική πραγματικότητα και την πειραματική τέχνη για εμπλουτισμό στην υλοποίηση καλλιτεχνικών ιδεών.
Εξασκηση με σύγχρονες τεχνολογίες όπως το motion Tracking, Ειδικά Εφέ, Επαυξημένο Βίντεο, Επαυξημένη Πραγματικότητα, Εικονική Πραγματικότητα – εμβύθιση, και τη δημιουργία εικόνων ή κινούμενων εικόνων χωρίς υλική υπόσταση.
Συνεχίζεται η συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς ώστε να υπάρξει επίλυση προβλημάτων σε τεχνικά οι καλλιτεχνικά θέματα που προκύπτουν.
Οι εργασίες γίνονται ατομικά και ομαδικά. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην ομαδοσυνεργατική μάθηση η οποία εποπτεύεται και διευκολύνεται από τους εκπαιδευτικούς διαρκώς και εφαρμόζεται σε σύνθετες ενότητες εργασίας για την επίτευξη στόχων που έχουν πολύπλευρα πεδία έρευνας.
Λέξεις Κλειδιά
Βίντεο Τέχνη, Πειραματική Τέχνη, Επαυξημένη Πραγματικότητα, Εικονική Πραγματικότητα, εμβύθιση, άυλη τέχνη, ιχνηλάτηση σημείων, ειδικά εφέ
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Έκδοση: 1/2013, Συγγραφείς: Walter Benjamin
ISBN: 978-960-348-245-1, Διαθέτης (Εκδότης):ΒΙΒΛΙΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΛΕΘΡΟΝ Ε.
Εννοιολογική τέχνη
Έκδοση: 1/ 2003, Συγγραφείς: Tony Godfrey
ISBN: 960-03-3311-4, Διαθέτης (Εκδότης): Καστανιώτης