Οπτικές Μάρκετινγκ στην Οργανωσιακή Συμπεριφορά και τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΟπτικές Μάρκετινγκ στην Οργανωσιακή Συμπεριφορά και τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων / Marketing Perspectives in Organisational Behaviour and Human Resources Management
ΚωδικόςMKT-203
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600022360

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (2022 - σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 20
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής216

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΟπτικές Μάρκετινγκ στην Οργανωσιακή Συμπεριφορά και τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600237696
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
κατανόηση αρχών διοίκησης επιχειρήσεων
Μαθησιακά Αποτελέσματα
LO1. να παρέχει στους φοιτητές σημαντικές γνώσεις σχετικά με τις αρχές της οργανωσιακής συμπεριφοράς LO2. να παρέχει στους σπουδαστές σημαντικές γνώσεις σχετικά με τις πολιτικές και τις πρακτικές των πολιτικών/πρακτικών διαχείρισης ανθρώπινων πόρων LO3. οι φοιτητές να μπορούν να αναλύουν τη σχέση μεταξύ εσωτερικών (εργαζομένων) και εξωτερικών πελατών LO4. να κατανοήσουν τον σημαντικό ρόλο των εργαζομένων στη διευκόλυνση των στρατηγικών στόχων και αποτελεσμάτων του μάρκετινγκ
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
• Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού • Σύνδεση της ΟΒ και της HRM με την ποιότητα των υπηρεσιών • Πρόσληψη και επιλογή • Εκπαίδευση και ανάπτυξη • Αξιολόγηση επιδόσεων • Employer branding • Συναισθήματα, στάσεις και συμπεριφορές των εργαζομένων (ικανοποίηση από την εργασία, δέσμευση των εργαζομένων) • Προγνωστικοί παράγοντες των εργαζομένων για τα θετικά αποτελέσματα των πελατών • Κίνητρα και ανταμοιβές των εργαζομένων • Ηγεσία • Ομαδική εργασία και επικοινωνία • Παρουσιάσεις εργασιών • Παρουσιάσεις εργασιών
Λέξεις Κλειδιά
ηγεσία, οργανωσιακή συμπεριφορά, ομαδική εργασία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων832,8
Εκπόνηση μελέτης (project)280,9
Συγγραφή εργασίας / εργασιών301
Εξετάσεις
Σύνολο1806
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις (70%), Εργασίες (30%)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Mishra, T. (υπό έκδοση), Human Resource Management and Internal Marketing, Routledge Advances in Management and Business Studies.
Τελευταία Επικαιροποίηση
19-04-2024