Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
LO1. να παρέχει στους φοιτητές σημαντικές γνώσεις σχετικά με τις αρχές της οργανωσιακής συμπεριφοράς
LO2. να παρέχει στους σπουδαστές σημαντικές γνώσεις σχετικά με τις πολιτικές και τις πρακτικές των πολιτικών/πρακτικών διαχείρισης ανθρώπινων πόρων
LO3. οι φοιτητές να μπορούν να αναλύουν τη σχέση μεταξύ εσωτερικών (εργαζομένων) και εξωτερικών πελατών
LO4. να κατανοήσουν τον σημαντικό ρόλο των εργαζομένων στη διευκόλυνση των στρατηγικών στόχων και αποτελεσμάτων του μάρκετινγκ
Περιεχόμενο Μαθήματος
• Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
• Σύνδεση της ΟΒ και της HRM με την ποιότητα των υπηρεσιών
• Πρόσληψη και επιλογή
• Εκπαίδευση και ανάπτυξη
• Αξιολόγηση επιδόσεων
• Employer branding
• Συναισθήματα, στάσεις και συμπεριφορές των εργαζομένων (ικανοποίηση από την εργασία, δέσμευση των εργαζομένων)
• Προγνωστικοί παράγοντες των εργαζομένων για τα θετικά αποτελέσματα των πελατών
• Κίνητρα και ανταμοιβές των εργαζομένων
• Ηγεσία
• Ομαδική εργασία και επικοινωνία
• Παρουσιάσεις εργασιών
• Παρουσιάσεις εργασιών