Φαρμακευτικές Πωλήσεις - Φαρμακευτικό Marketing - Market access

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΦαρμακευτικές Πωλήσεις - Φαρμακευτικό Marketing - Market access / Pharmaceutical Sales - Pharmaceutical Marketing - Market access
ΚωδικόςΜΙΦΒ0029
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΙατρικής
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΧρυσάνθη Σαρδέλη
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015229

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ Κλινική και Βιομηχανική Φαρμακολογία - Κλινική Τοξικολογία (2018-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 26
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Κλινική Φαρμακολογία και Φαρμακευτική ΙατρικήΥποχρεωτικό Κατεύθυνσης215
Βιομηχανική ΦαρμακολογίαΥποχρεωτικό Κατεύθυνσης215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΦαρμακευτικές Πωλήσεις - Φαρμακευτικό Marketing - Market access
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600239443
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές γνωρίζουν: Digital Customer Experience in Pharma/Ψηφιακή Αλληλεπίδραση στη Φαρμακευτική Αγορά H Προσέγγιση του «Πελάτη» Δεοντολογία Πολιτική Υγείας στην Ελλάδα Η εξέλιξη του Εθνικού Συστήµατος Υγείας Εφεύρεση και Ευρεσιτεχνία - Ορολογία, Patent & Data Protection Εγκριτικές ∆ιαδικασίες - Νοµική Βάση, Βασικές ∆ιαδικασίες, Ειδικές Περιπτώσεις Ευρωπαϊκά δεδοµένα στη διαδικασία τιµολόγησης Το πλαίσιο τιµολόγησης στην Ελλάδα Κανάλια εφοδιαστικής αλυσίδας και περιθώριο κέρδους HTA ∆ιαπραγµάτευση και επιµέρους συµφωνίες, BIM Αποτύπωση της πρόσβασης στο φάρμακο Rebates & Clawback Key Account Management
Γενικές Ικανότητες
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή – Στόχοι Εκπαίδευσης, Digital Customer Experience in Pharma/Ψηφιακή Αλληλεπίδραση στη Φαρμακευτική Αγορά, Μιλώντας για Χρώματα – η Προσέγγιση του «Πελάτη», Key Account Management: «Στα αλήθεια το γνωρίζουµε;», ∆ιαγωνισµοί: «Από χαµένη ευκαιρία σε παράθυρο ευκαιρίας», Δεοντολογία, Πολιτική Υγείας στην Ελλάδα: ποιοι και πως την καθορίζουν, Προκλήσεις και προοπτικές για το άμεσο μέλλον, Η εξέλιξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας, Εφεύρεση και Ευρεσιτεχνία - Ορολογία, Patent & Data Protection, Εγκριτικές ∆ιαδικασίες - Νοµική Βάση, Βασικές ∆ιαδικασίες, Ειδικές Περιπτώσεις, Το πλαίσιο τιµολόγησης στην Ελλάδα, Ευρωπαϊκά δεδοµένα στη διαδικασία τιµολόγησης, Κανάλια εφοδιαστικής αλυσίδας και περιθώριο κέρδους, HTA: Η Αποζηµίωση Σήµερα - Από τη θεωρία στην πράξη, ∆ιαπραγµάτευση και επιµέρους συµφωνίες, BIM Αποτύπωση της πρόσβασης στο φάρµακο, από την πλευρά του Ε.Υ., Rebates & Clawback – ουδέν µονιµότερον του προσωρινού, Από τα Rebates & Clawback στους κλειστούς προϋπολογισµούς ως µέσο φαρµακευτικής πολιτικής, Ερωτήσεις – Απαντήσεις/Άσκηση/Ελεύθερη Συζήτηση
Λέξεις Κλειδιά
Δεοντολογία, Πολιτική Υγείας, Εγκριτικές ∆ιαδικασίες, Τιµολόγηση, HTA, ∆ιαπραγµάτευση, Rebates & Clawback, Key Account Management, ∆ιαγωνισµοί
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ηλεκτρονικό κουίζ, ηλεκτρονική πλατφόρμα μαθήματος.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1354,5
Εξετάσεις150,5
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή, εξ αποστάσεως διενεργούμενη, εξέταση με ερωτήσεις πολλάπλής επιλογής (e -quiz)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Pharmaceutical Marketing, Dimitris Dogramatzis
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-12-2023