Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές γνωρίζουν:
Digital Customer Experience in Pharma/Ψηφιακή Αλληλεπίδραση στη Φαρμακευτική Αγορά
H Προσέγγιση του «Πελάτη»
Δεοντολογία
Πολιτική Υγείας στην Ελλάδα
Η εξέλιξη του Εθνικού Συστήµατος Υγείας
Εφεύρεση και Ευρεσιτεχνία - Ορολογία, Patent & Data Protection
Εγκριτικές ∆ιαδικασίες - Νοµική Βάση, Βασικές ∆ιαδικασίες, Ειδικές Περιπτώσεις
Ευρωπαϊκά δεδοµένα στη διαδικασία τιµολόγησης
Το πλαίσιο τιµολόγησης στην Ελλάδα
Κανάλια εφοδιαστικής αλυσίδας και περιθώριο κέρδους
HTA
∆ιαπραγµάτευση και επιµέρους συµφωνίες, BIM
Αποτύπωση της πρόσβασης στο φάρμακο
Rebates & Clawback
Key Account Management
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή – Στόχοι Εκπαίδευσης, Digital Customer Experience in Pharma/Ψηφιακή Αλληλεπίδραση στη Φαρμακευτική Αγορά, Μιλώντας για Χρώματα – η Προσέγγιση του «Πελάτη», Key Account Management: «Στα αλήθεια το γνωρίζουµε;», ∆ιαγωνισµοί: «Από χαµένη ευκαιρία σε παράθυρο ευκαιρίας», Δεοντολογία, Πολιτική Υγείας στην Ελλάδα: ποιοι και πως την καθορίζουν, Προκλήσεις και προοπτικές για το άμεσο μέλλον, Η εξέλιξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας, Εφεύρεση και Ευρεσιτεχνία - Ορολογία, Patent & Data Protection, Εγκριτικές ∆ιαδικασίες - Νοµική Βάση, Βασικές ∆ιαδικασίες, Ειδικές Περιπτώσεις, Το πλαίσιο τιµολόγησης στην Ελλάδα, Ευρωπαϊκά δεδοµένα στη διαδικασία τιµολόγησης, Κανάλια εφοδιαστικής αλυσίδας και περιθώριο κέρδους, HTA: Η Αποζηµίωση Σήµερα - Από τη θεωρία στην πράξη, ∆ιαπραγµάτευση και επιµέρους συµφωνίες, BIM Αποτύπωση της πρόσβασης στο φάρµακο, από την πλευρά του Ε.Υ., Rebates & Clawback – ουδέν µονιµότερον του προσωρινού, Από τα Rebates & Clawback στους κλειστούς προϋπολογισµούς ως µέσο φαρµακευτικής πολιτικής, Ερωτήσεις – Απαντήσεις/Άσκηση/Ελεύθερη Συζήτηση
Λέξεις Κλειδιά
Δεοντολογία, Πολιτική Υγείας, Εγκριτικές ∆ιαδικασίες, Τιµολόγηση, HTA, ∆ιαπραγµάτευση, Rebates & Clawback, Key Account Management, ∆ιαγωνισµοί