Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την παρακολούθηση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να:
● εκτιμούν τις τεχνολογικές ανάγκες της φροντίδας της υγείας
● σχεδιάζουν πρωτόκολλα εφαρμογής νέων συστημάτων στη φροντίδα της υγείας και να εκτιμούν/αξιολογούν το μέγεθος της επιτυχίας/επίδρασής τους
● καταγράφουν απαιτήσεις χρηστών συστημάτων φροντίδας υγείας και να συνεργάζονται με άλλες επαγγελματικές ομάδες στο σχεδιασμό υπηρεσιών υγείας
● εφαρμόζουν σύγχρονες μεθοδολογίες και να χρησιμοποιούν σύγχρονα συστήματα/τεχνολογικές λύσεις στην άσκηση της ΠΦΥ
● αναγνωρίζουν την επιδημιολογική ‐ πληθυσμιακή οπτική των προβλημάτων υγείας στην κοινότητα, να γνωρίζουν τις δυνατότητες πρόληψης της νόσου και προαγωγής της υγείας, μέσα από την επαφή τους με όλο το φάσμα των αντίστοιχων υπηρεσιών και προγραμμάτων και της χρήσης της τεχνολογίας
● εφαρμόζουν τις νέες τεχνολογίες στη φροντίδας υγείας στην κοινότητα, έχοντας κατανοήσει το εύρος των επιστημονικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών το οποίο περιλαμβάνει την προαγωγή της υγείας, την πρόληψη της νόσου, τη διάγνωση, τη θεραπεία, την αποκατάσταση και την κοινωνική επανένταξη
● εξηγούν καλύτερα τη σχέση μεταξύ βιολογικών, ψυχολογικών και κοινωνικών παραγόντων, όπως και τις προσδοκίες των ασθενών σε θέματα διάγνωσης και διαχείρισης των προβλημάτων τους ανεξάρτητα από ηλικία, εθνικότητα και φύλο.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του μαθήματος θα παρουσιαστούν οι ενότητες: η αξιολόγηση και διαχείριση των διαταραχών στις οπτικοχωρικές και οπτικοκατασκευαστικές ικανότητες, η νευροψυχολογική αξιολόγηση στα νευροεκφυλιστικά νοσήματα, ο ρόλος του νευροψυχολόγου, οι βιολογικοί δείκτες στο ΕΝΥ και στο αίμα ασθενών με νευροεκφυλιστικά νοσήματα Βιοδείκτες-νόσος Alzheimer-Η συμβολή της Πυρηνικής Ιατρικής, η συμβολή των νέων τεχνολογιών στη διάγνωση των νοητικών διαταραχών, Βιοηθική της έρευνας-από τη θρησκεία μέχρι το Ιατρικό απόρρητο, μεθοδολογία έρευνας-μεθοδολογία ψυχολογικής έρευνας.