Ιταλικά Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙταλικά Ι / Italien Language I
Τίτλος στα ΓαλλικάItalies I
ΚωδικόςΥΠΟ-03-Ι1
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006465

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙταλικά Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Ώρες Συνολικά26
Class ID
600242659
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Τα Mαθησιακά αποτελέσματα εντοπίζονται σε 5 άξονες/δεξιότητες: 1. Kατανόηση προφορικού λόγου: Μπορεί να αναγνωρίσει γνωστές λέξεις και πολύ στοιχειώδεις φράσεις που αφορούν τον εαυτό του, την οικογένεια του και το άμεσο συγκεκριμένο περιβάλλον, όταν οι άνθρωποι μιλούν αργά και καθαρά. 2. Κατανόηση γραπτού λόγου: Μπορεί να κατανοήσει γνωστά ονόματα, λέξεις και πολύ απλές προτάσεις, π.χ. σε ανακοινώσεις και αφίσες ή σε καταλόγους. 3. Προφορική συνδιαλλαγή: Μπορεί να συνδιαλέγεται με απλό τρόπο υπό την προϋπόθεση ότι ο άλλος είναι προετοιμασμένος να επαναλάβει ή να επαναδιατυπώσει τα λεγόμενά του με μικρότερη ταχύτητα ομιλίας και να τον βοηθήσει να διατυπώσει αυτό που προσπαθεί να πει. Μπορεί να κάνει ερωτήσεις και να δώσει απαντήσεις πάνω σε πολύ γνωστά του και οικεία θέματα. 4. Παραγωγή προφορικού λόγου: Μπορεί να χρησιμοποιήσει απλές φράσεις και προτάσεις για να περιγράψει πού μένει και τους ανθρώπους που γνωρίζει. 5. Παραγωγή γραπτού λόγου: Μπορεί να γράψει μια σύντομη, απλή κάρτα/μήνυμα. Μπορεί να συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία σε διάφορα έντυπα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σε αυτό το μάθημα ο φοιτητής έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με την ιταλική γλώσσα. Η διδασκαλία της ιταλικής γλώσσας ξεκινά από το επίπεδο Α1 (σπουδαστής=βασικός χρήστης) σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς, δηλ το χαμηλότερο επίπεδο γλωσσομάθειας. Και ολοκληρώνει το Α1 με το μάθημα του επόμενου εξάμηνου. Έτσι τα δύο μαθήματα αποτελούν το ένα συνέχεια του άλλου. Η διδασκαλία της ιταλικής γίνεται μια φορά την εβδομάδα για 3 συνεχόμενες διδακτικές ώρες και σε συνδιδασκαλία με άλλα τμήματα/σχολές. Ο φοιτητής μπορεί να συνδιαλέγεται με απλό τρόπο, να θέτει και να απαντά σε απλές ερωτήσεις σχετικές με τον ίδιο, τους ανθρώπους που γνωρίζει, τα πράγματα που του ανήκουν, να ξεκινά και να ανταποκρίνεται σε απλές δηλώσεις που αφορούν πολύ οικεία θέματα. Πιο ειδικά οι φοιτητές ασχολούνται με τα παρακάτω γραμματικά φαινόμενα (riflessione grammaticale): Suoni, lettere, pronuncia. Articolo determinativo, singolare e plurale. Articolo indeterminativo, singolare. Sostantivi maschili: in -o, -e, -a, singolare e plurale. Sostantivi femminili: in -a, -e, -à, singolare e plurale. Aggettivi: in –o, -a , -e, singolare e plurale. Plurale dei sostantivi e degli aggettivi: in -co, -go, -ca, -ga. Plurale dei sostantivi: in -io, -ia. Pronomi personali. Presente indicativo dei verbi ausiliari: essere, avere. Presente indicativo del verbo chiamarsi (1a, 2a, 3a persona singolare). Presente indicativo dei verbi regolari (tre coniugazioni): -are, -ere, -ire , -ire (-isco). Presente indicativo dei verbi regolari in –iare, -care, -gare. Presente indicativo dei verbi irregolari: andare, stare, fare, dare. Preposizioni semplici e articolate. Και με τις παρακάτω γλωσσικές πράξεις (atti linguistici): Chiedere e dare informazioni relativamente a: Nome, Origine, Νazionalità, Età, Indirizzo, Telefono, Studi/professioni, Ora, data (giorno, mese), Compleanno, Festa onomastica, Oroscopo/segno zodiaco, Attore/attrice preferito/a, Cantante preferito/a, Animale preferito. Salutare. Compilare un modulo. Iniziare, finire una lettera/un’email/un messaggio.
Λέξεις Κλειδιά
Α1
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Elearning, skype, zoom, facebook, email
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις903,6
Συγγραφή εργασίας / εργασιών301,2
Σύνολο1204,8
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση είναι αξιολόγηση της επίτευξης συγκεκριμένων στόχων – αξιολόγηση των όσων έχουν διδαχτεί. Επομένως σχετίζεται με τη δουλειά ενός εξαμήνου, με το πρόγραμμα διδασκαλίας. Γίνεται με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξάμηνου και η εξέταση διαρκεί 60'.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Προτεινόμενη βιβλιογραφία 1. Marco Mezzadri, Paolo E. Balboni, 2013. Rete! 1 (Corso multimediale d'Italiano per stranieri) Libro di casa + CD-Audio Paperback, Guerra Edizioni: Perugia 2. Susanna Nocchi, 2022. Grammatica pratica della lingua italiana: Edizione aggiornata. Libro + audio onl Copertina flessibile. Alma Edizioni: Firenze
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-11-2023