Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτήτριες/ές θα μπορούν: 1. Να εξηγού τη γέννηση του τηλεοπτικού μέσου στην Αμερική ως τεχνολογία και να συζητούν το βιομηχανικό της φορμά. 2. Να εξηγούν την ιστορία των βασικών τηλεοπτικών δικτύων και τη σπουδαιότητά τους στην "εποχή των δικτύων". 3. να αξιολογούν την επίδραση των τεχνολογιών στη μορφή, τις βιομηχανικές λειτουργίες και τις εμπειρίες των θεατών. 4. Να συζητούν τι σημαίνει η τηλεόραση σε διαφορετικά πλαίσια και διαφορετικούς ανθρώπους κατά τη διάρκεια της ιστορίας της. 5. Να αξιολογούν την επιρροή της τηλεοόρασης στις κοινωνικές και πολιτισμικές νόρμες αλλά και την επιρροή των τελευταίων στο μέσο. 6. Να αναγνωρίζουν τις διαφορετικές στρατηγικές προγραμματισμού και τις επιπτώσεις τους.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα εξετάζει την ιστορία της αμερικανικής τηλεόρασης ως νέα τεχνολογία τη δεκαετία του 1920, τις πρώτες προβολές τη δεκαετία του 1940, στην εθνική κυριαρχία των δικτύων τις δεκαετίες 1950 και 1960 και τη σύγχρονη ψηφιακή και πολυποίκιλη εποχή προσφοράς τηλεοπτικών προϊόντων μέσω διάφορων πλατφορμών.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Edgerton, Gary and Brian Geoffrey Rose, eds. 2005. Thinking Outside the Box: A Contemporary Television Genre Reader. Lexington: University Press of Kentucky.
Edgerton, Gary. The Columbia History of American Television. New York: Columbia University Press, 2007.
Lotz, Amanda. The Television Will Be Revolutionized. New York: New York UP, 2007.
McCabe, Janet and Kim Akass (eds). Quality TV. Contemporary American Television and Beyond. London: I.B. Tauris, 2007.
Mittell, Jason. 2004. Genre and Television: From Cop Shows to Cartoons in American Culture. New York: Routledge.
Mittell, Jason. 2015. Complex TV. The Poetics of Contemporary Television Storytelling. New York: New York University Press.
Newcomb, Horace, ed. 2006. Television: The Critical View, 7th edition. New York: Oxford University Press.
Thompson, Ethan and Jason Mittell (eds.). How To Watch Television. New York: New York UP, 2013.