ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ / HISTORIOGRAPHY OR TELEVISION: HISTORY & CULTURE
ΚωδικόςY-A2
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΔέσποινα Κακλαμανίδου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017059

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ Κινηματογραφικές και τηλεοπτικές σπουδές

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 11
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό1110

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600243146
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτήτριες/ές θα μπορούν: 1. Να εξηγού τη γέννηση του τηλεοπτικού μέσου στην Αμερική ως τεχνολογία και να συζητούν το βιομηχανικό της φορμά. 2. Να εξηγούν την ιστορία των βασικών τηλεοπτικών δικτύων και τη σπουδαιότητά τους στην "εποχή των δικτύων". 3. να αξιολογούν την επίδραση των τεχνολογιών στη μορφή, τις βιομηχανικές λειτουργίες και τις εμπειρίες των θεατών. 4. Να συζητούν τι σημαίνει η τηλεόραση σε διαφορετικά πλαίσια και διαφορετικούς ανθρώπους κατά τη διάρκεια της ιστορίας της. 5. Να αξιολογούν την επιρροή της τηλεοόρασης στις κοινωνικές και πολιτισμικές νόρμες αλλά και την επιρροή των τελευταίων στο μέσο. 6. Να αναγνωρίζουν τις διαφορετικές στρατηγικές προγραμματισμού και τις επιπτώσεις τους.
Γενικές Ικανότητες
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα εξετάζει την ιστορία της αμερικανικής τηλεόρασης ως νέα τεχνολογία τη δεκαετία του 1920, τις πρώτες προβολές τη δεκαετία του 1940, στην εθνική κυριαρχία των δικτύων τις δεκαετίες 1950 και 1960 και τη σύγχρονη ψηφιακή και πολυποίκιλη εποχή προσφοράς τηλεοπτικών προϊόντων μέσω διάφορων πλατφορμών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις501,7
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων1705,7
Συγγραφή εργασίας / εργασιών802,7
Σύνολο30010
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτήτριες/ές αξιολογούνται με βάση υποχρεωτική γραπτή εργασία (90% του βαθμού) και συμμετοχή στην τάξη (10%)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Edgerton, Gary and Brian Geoffrey Rose, eds. 2005. Thinking Outside the Box: A Contemporary Television Genre Reader. Lexington: University Press of Kentucky. Edgerton, Gary. The Columbia History of American Television. New York: Columbia University Press, 2007. Lotz, Amanda. The Television Will Be Revolutionized. New York: New York UP, 2007. McCabe, Janet and Kim Akass (eds). Quality TV. Contemporary American Television and Beyond. London: I.B. Tauris, 2007. Mittell, Jason. 2004. Genre and Television: From Cop Shows to Cartoons in American Culture. New York: Routledge. Mittell, Jason. 2015. Complex TV. The Poetics of Contemporary Television Storytelling. New York: New York University Press. Newcomb, Horace, ed. 2006. Television: The Critical View, 7th edition. New York: Oxford University Press. Thompson, Ethan and Jason Mittell (eds.). How To Watch Television. New York: New York UP, 2013.
Τελευταία Επικαιροποίηση
19-09-2023