Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Broström, S. (2012). Children's participation in research, International Journal of Early Years Education, 20(3), 257-269, DOI: 10.1080/09669760.2012.715407
Clark, A. (2005). ‘Ways of seeing: using the Mosaic approach to listen to young children’s perspectives’, in Clark, A., Kjørholt and Moss, P. (eds.) Beyond Listening. Children’s perspectives on early childhood services. Bristol: Policy Press, pp. 29–49.
Spyrou, S. (2011). The limits of children’s voices: From authenticity to critical, reflexive representation. Childhood 18(2) 151–165. DOI: 10.1177/0907568210387834
Thomson, P. (ed.) (2008). Doing Visual Research with Children and Young People. London: Routledge.
Παπαδοπούλου, Μ., Βίτσου, Μ., & Γκανά, Ε. (2022, early view). Ο χειρισμός της κούκλας για τη δημιουργία νοήματος: ένα πλαίσιο ανάλυσης πολυτροπικών αλληλεπιδράσεων παιδιών με προσφυγική εμπειρία. ΔΙΑΛΟΓΟΙ! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης, 8 (*) Ανακτήθηκε από https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/dialogoi/article/view/28249
Norris, S. (2004). Analyzing multimodal interaction: A methodological framework. London: Routledge.
Kusters, A., Spotti, M., Swanwick, R., & Tapio, E. (2017). Beyond languages, beyond modalities: Transforming the study of semiotic repertoires. International Journal of Multilingualism, 14(3), 219-232.
Μαβίδου, Α. & Κακανά, Δ. (2019). «Φέτος νιώθω ότι η τάξη μου έχει ανάγκη από κάτι διαφορετικό, μια άλλη προσέγγιση...»: Το παράδειγμα ενός προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία μέσω της συνεργατικής έρευνας δράσης. Στο Σ.,
Αυγητίδου, Ε., Κατσαρού, & Β. Τσάφος, (επιμ.) Πρακτικά 2ου Συμποσίου στην Εκπαιδευτική Έρευνα – Δράση: ζητούμενα, συγκρούσεις και προοπτικές. (σσ. 235-257) Διαθέσιμο στο: http://www.actionresearch.gr/el/node/238
Καπαχτσή, Β. & Κακανά, Δ. (2019) Ο ρόλος του διευθυντή στο σχεδιασμό και υλοποίηση μιας συμμετοχικής έρευνας δράσης. Προοπτικές, εμπόδια, περιορισμοί: μελέτη περίπτωσης μιας σχολικής μονάδας. Στο Σ., Αυγητίδου, Ε., Κατσαρού, & Β.Τσάφος, (επιμ.) Πρακτικά 2ου Συμποσίου στην Εκπαιδευτική Έρευνα – Δράση: ζητούμενα, συγκρούσεις και προοπτικές. (σσ. 258-274) Διαθέσιμο στο: http://www.actionresearch.gr/el/node/238
Κακανά, Δ.-Μ, Χατζοπούλου, Κ. & Μαβίδου, Α. (2017) «Καινοτόμες επιμορφωτικές δράσεις σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη δημιουργία δικτύου Μεντόρων με τη μεθοδολογία της Συνεργατικής Έρευνας -Δράσης» Στο Α. Δημητρίου, Χ. Σακονίδης, Ε.
Μαλκοπούλου, Χ. Μπουτζιλούδη, & Α-Ε. Τεμπρίδου, (2017). Εκπαιδεύοντας πολίτες για ένα αειφόρο μέλλον: Ο ρόλος της προσχολικής και πρώτης σχολικής εκπαίδευσης. Τόμος Α’: Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις. Πρακτικά 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ο.Μ.Ε.Ρ. – Δ.Π.Θ (σελ. 252-260) http://www.envilab.psed.duth.gr/
Κακανά, Δ.-Μ. & Καπαχτσή, Β. (2011) Ανάπτυξη του αναστοχασμού και της συνεργατικότητας μέσω της συνεργατικής έρευνας δράσης. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 52, 68-82.
Καπαχτσή, Β. & Κακανά, Δ.-Μ. (2010) Η συνεργατική έρευνα δράσης ως μοντέλο επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Action Researcher in Education, 1, 40-52. Ανακτήθηκε από: http://www.actionresearch.gr/el
Christidou, V., Bonoti, F., & Hatzinikita, V. (2021). Drawing a scientist: Using the Emo-DAST to explore emotional aspects of children’s images of scientists. Research in Science & Technological Education. doi: 10.1080/02635143.2021.1998770
Christidou, V., Bonoti, F., & Kontopoulou, A. (2016). American and Greek children’s visual images of scientists. Enduring or fading stereotypes? Science & Education, 25(5), 497-522.
Jolley, R. P. (2018). Παιδί και εικόνα: Σχεδίαση και κατανόηση (Φ. Μπονώτη, Επιμ. Ελληνικής έκδοσης). Αθήνα: Τόπος.
Cohen, L., Manion, L., Morrison, K. (2007). Research Methods in Education, Routledge.
Ρούσσος Λ. Π, Τσαούσης, Γ. (2020) Στατιστική Εφαρμοσμένη στις Κοινωνικές Επιστήμες με τη Χρήση του SPSS Και Του R. Αθήνα: Gutenberg.
Chalikias, M., Lalou, P., & Manolesou, A. (2015). Μεθοδολογία έρευνας και εισαγωγή στη Στατιστική Ανάλυση Δεδομένων με το IBM SPSS STATISTICS [Laboratory Guide]. Kallipos, Open Academic Editions. http://hdl.handle.net/11419/5075
Πετρίδης, Δ. (2015). Ανάλυση πολυμεταβλητών τεχνικών [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://hdl.handle.net/11419/2126
Delserieys, A., Impedovo, M. A., Fragkiadaki, G., & Kampeza, M. (2017). Using drawings to explore preschool children’s ideas about shadow formation. Review of Science, Mathematics and ICT Education, 11(1), 55-69. https://doi.org/10.26220/rev.2778
Fragkiadaki, G, Fleer, M., & Ravanis, K. (2021). Understanding the Complexity of Young Children’ s Learning and Development in Science: A Twofold Methodological Model Building on Constructivism and Cultural- historical Strengths. Learning Culture and Social Interaction, 28, 10046. https://doi.org/10.1016/j.lcsi.2020.100461
Hedegaard, M., & Fleer, M. (2008). Studying Children: A Cultural-Historical Approach: A Cultural-Historical Approach. Berkshire: Open University Press.
Ίσαρη, Φ. & Πουρκός Μ. (2015). Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας. Εφαρμογές στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση. Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
(ελεύθερα προσβάσιμο στο https://repository.kallipos.gr/handle/11419/5826).
Nowell, L. S., Norris, J. M., White, D. E., & Moules, N. J. (2017). Thematic Analysis: Striving to Meet the Trustworthiness Criteria. International Journal of Qualitative Methods, 16(1). https://doi.org/10.1177/1609406917733847 (open acess)
Neuendorf, K. A. (2019). Content analysis and thematic analysis. In P. Brough (Ed.), Research methods for applied psychologists: Design, analysis and reporting (pp. 211-223). New York: Routledge. Πρόσβαση από: https://academic.csuohio.edu/kneuendorf/vitae/NeuendorfCA_TA_19.pdf