Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα:
• Γνωρίζουν το θεωρητικό υπόβαθρο για την αποτελεσματική διδασκαλία του χορού στην εκπαίδευση.
• Θα εμβαθύνουν και θα εφαρμόζουν μαθητοκεντρικές μεθόδους διδασκαλίας
• Αναπτύξουν κριτική σκέψη για τις θεωρητικές προσεγγίσεις διαχείρισης της τάξης.
• Συνθέτουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει για την επίτευξη των στόχων της Φυσικής Αγωγής μέσω του χορού.
• Εξοικειωθούν με τις έννοιες που απαιτούνται για την αξιολόγηση των μαθητών/τριων και το έργο του εκπαιδευτικού.
• Είναι σε θέση να διατυπώνουν και να εξετάζουν ερευνητικά ερωτήματα σε σχέση με τις παιδαγωγικές προσεγγίσεις του χορού στην εκπαίδευση.
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Οργάνωση μαθήματος και παράγοντες αποτελεσματικής διδασκαλίας
2. Μέθοδοι διδασκαλίας
3. Δημιουργικότητα
4. Προσωπικότητα εκπαιδευτικού
5. Πρόληψη και αντιμετώπιση ανεπιθύμητης συμπεριφοράς Ι (μπιχεβιοριστικά μοντέλα)
6. Πρόληψη και αντιμετώπιση ανεπιθύμητης συμπεριφοράς ΙΙ (μοντέλα αυτορρύθμισης)
7. Βασικές έννοιες εκπαιδευτικής ψυχολογίας
8. Η γλώσσα σώματος του εκπαιδευτικού
9. Άδηλη και έκδηλη μάθηση
10. Επιτελικές λειτουργίες και χορός
11. Θέματα αξιολόγησης μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών
12. Παρουσίαση εργασιών
13. Εξετάσεις
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Donnelly, F., Mueller, S. & Gallahue, D. (2019). Αναπτυξιακή φυσική αγωγή για όλα τα παιδιά : από τη θεωρία στην πράξη. Επιμέλεια Τσορμπατζούδης, Χ. & Ευαγγελινού, Χ. Θεσ/νικη: University Studio Press.
Χατζόπουλος, Δ. (2012). Διδακτική Φυσικής Αγωγής. Θεσ/νικη: ΠΑΜΑΚ.
Χατζόπουλος, Δ. (2021). Δια βίου άθληση με δημιουργικό χορό και αερόμπικ. Θεσ/νικη: ΠΑΜΑΚ.