Κοινωνικο-οικονομικές δομές-Πρόληψη των προκαρκινικών παθήσεων στη Γυναικολογία

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΚοινωνικο-οικονομικές δομές-Πρόληψη των προκαρκινικών παθήσεων στη Γυναικολογία / Socioeconomic structures and prevention of the premalignant diseases in Gynecology
ΚωδικόςΤΙΜΠΒ009
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΙατρικής
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΙωάννης Καλογιαννίδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600021530

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ Προκαρκινικές Παθήσεις στη Γυναικολογία (2022-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 12
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό216

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΚοινωνικο-οικονομικές δομές-Πρόληψη των προκαρκινικών παθήσεων στη Γυναικολογία
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600246106
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
η απόκτηση σύγχρονων γνώσεων, μεθόδων και αρχών που θα τους καταστήσουν ικανούς για συνεχή εκπαίδευση, καθώς και η καλλιέργεια κριτικών και δημιουργικών δεξιοτήτων που απαιτεί μια κοινωνικά και δεοντολογικά υπεύθυνη επαγγελματική δραστηριότητα
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση των υπαρχόντων υγειονομικών δομών και προγραμμάτων σχετικών με την πρόληψη και αντιμετώπιση των προδιηθητικών παθήσεων του γυναικείου γενετικού συστήματος. Θα υπάρξει η αντίστοιχη παρουσίαση των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων και δομών. Τέλος οι μελλοντικές προσδοκίες σε ότι αφορά την πρώιμη διάγνωση και πρόληψη των προδιηθητικών παθήσεων του γυναικολογικού συστήματος, πρόκειται να παρουσιασθούν σε αυτό το μάθημα.
Λέξεις Κλειδιά
προδιηθητικές παθήσεις
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις26
Σεμινάρια10
Εξετάσεις26
Σύνολο62
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο έλεγχος του μαθήματος και των άλλων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων πραγματοποιείται στο τέλος του εξαμήνου με εξετάσεις.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
http://informahealthcare.com/gye ISSN: 0951-3590 (print), 1473-0766 (electronic) Gynecol Endocrinol, 2013; 29(7): 623–625 ! 2013 Informa UK Ltd. DOI: 10.3109/09513590.2013.777418
Τελευταία Επικαιροποίηση
28-12-2023