ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ / Design of First Aid Infrastructure in emergent environmental condition
ΚωδικόςΜΠΙΒ0013
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΘεοδώρα Παπαμήτσου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017143

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ Υγεία και Περιβαλλοντικοί Παράγοντες (2018-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 50
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής216

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600247318
Τύπος Μαθήματος
Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Έπειτα από την επιτυχή παρακολούθηση της ενότητας αυτής, οι σπουδαστές θα είναι σε θέση: • Να ορίζουν βασικές έννοιες όπως Business Administration, Διοίκηση και οργάνωση, Management. • Να κατανοούν τη δομή των συστημάτων υγείας παγκοσμίως και στην Ελλάδα. • Να αξιολογούν τους στρατηγικούς και επιχειρησιακούς σχεδιασμούς και τα βασικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος υγείας. • Να εκτιμούν τα κλινικά και θεραπευτικά πρωτόκολλα σε σχέση με τους δείκτες ποιότητας και απόδοσης. • Να εκτιμούν τα σύγχρονα προβλήματα υγείας. • Να αξιολογούν και να πράττουν ορθά σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης. • Να κατανοούν τη σημασία της πρόληψης. • Να εφαρμόζουν τις πρώτες βοήθειες (BLS) και τα βασικά πρωτόκολλα ανάλογα με την κάθε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Γενικές Ικανότητες
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Ι 2. ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΙI 3. MANAGEMENT ΥΓΕΙΑΣ I 4. MANAGEMENT ΥΓΕΙΑΣ II 5. ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ 6. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ 7. ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις30
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων30
Συγγραφή εργασίας / εργασιών40
Εξετάσεις60
Σύνολο160
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
• Εβδομαδιαία κουίζ πολλαπλών επιλογών • Αξιολόγηση των σχολίων που υποβάλλονται από κάθε εκπαιδευόμενο στις online ομάδες συζήτησης • Γραπτή εργασία με παρουσίαση • Αξιολόγηση σε ελληνική γλώσσα • Οι μέθοδοι και τρόπος αξιολόγησης αναλύονται στους φοιτητές κατά την έναρξη κάθε εξαμήνου και αναγράφονται στην πανεπιστημιακή πλατφόρμα e-learning.
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=12000 2. Σκαλκίδης Ι, Νάστος Κ, Ζαβιτσάνος Ξ. Κλινικά πρωτόκολλα και κλινικές οδηγίες, Ζητήματα εφαρμογής τους στην καθημερινή κλινική πράξη. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής 2010, 27(2): 264-273 3. www.nice.org.uk/clinical protocols 4. Δικαίος Κ, Καρμπέρης Α, Πολύζος Ν. Διοίκηση δημόσιων και κοινωνικών υπηρεσιών, Εκδόσεις Gutenberg 2017 5. Sackett, D., Strauss,S., Richardson, W., Rosenberg, W., & Haynes, R. (2000). Evidence-based medicine: How to practice and teach EBM. 6. https://www.who.int/health-topics/cardiovascular-diseases 7. https://www.who.int/health-topics/cancer 8. https://gco.iarc.fr 9. https://www.who.int/tb 10. https://www.who.int/health-topics/hiv-aids 11. https://covid19.who.int/ 12. https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/depression
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-01-2024