DIGITAL STORYTELLING IN TRAVEL AND TOURISM

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςDIGITAL STORYTELLING IN TRAVEL AND TOURISM / DIGITAL MEDIA IN TRAVEL AND TOURISM
ΚωδικόςDIM109
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΦανή Γαλατσοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013104

Πρόγραμμα Σπουδών: Master of Arts in Digital Media, Communication and Journalism-R

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 11
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΕπιλογής2110
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΕπιλογής Κατεύθυνσης2110
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΡΙΣΕΩΝ Επιλογής2110

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςDIGITAL STORYTELLING IN TRAVEL AND TOURISM
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600247377
Τύπος Μαθήματος
Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά το τέλος των μαθημάτων, οι φοιτητές/τριες: • θα έχουν γενικές γνώσεις για τις νέες τάσεις σε όλους τους τομείς του Τουρισμού και της Φιλοξενίας. • θα μπορούν να δημιουργήσουν ταξιδιωτικές ιστορίες και οπτικοακουστικό υλικό για ταξιδιωτική επικοινωνία. • Θα έχουν αναπτύξει δεξιότητες για στρατηγική επικοινωνία μέσω αφήγησης στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό παρέχει γενικές γνώσεις για την παγκόσμια τουριστική βιομηχανία και τις τελευταίες τάσεις στην ταξιδιωτική επικοινωνία. Μελετά τον ρόλο της αφήγησης στην κατασκευή εικόνων ταξιδιωτικών προορισμών και στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Εξετάζονται οι προκλήσεις, κρίσεις, και τα παγκόσμια ζητήματα που απασχόλησαν τον παγκόσμιο τουρισμό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ μελετώνται τα μέτρα και οι προσπάθειες επανεκκίνησης και ανάκαμψης του τουρισμού μετά την πανδημία. Στο επίκεντρο βρίσκεται η δημόσια επικοινωνία και η επίδραση της ψηφιακής αφήγησης στην προσπάθεια ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και αλλαγής στάσης των ταξιδιωτών, ώστε να υιοθετήσουν ένα βιώσιμο μοντέλο υπεύθυνου ταξιδιώτη και να συμβάλλουν στην αειφορία του τουρισμού και της φιλοξενίας.
Λέξεις Κλειδιά
αειφόρος τουρισμός, ταξιδιωτική επικοινωνία, ψηφιακή αφήγηση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Άσκηση Πεδίου25
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων76
Εκπόνηση μελέτης (project)150
Σύνολο290
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Διαμορφωτική αξιολόγηση: - βιωματικές ομαδοσυνεργατικές ασκήσεις - συζητήσεις και παρουσιάσεις Συμπερασματική αξιολόγηση: -γραπτή εργασία - τελικό πρότζεκτ και δημόσια παρουσίασή του
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-Buhalis, D. (Eds.). (2022). Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. Cheltenham, UK: Edward Elgar Publishing -Fürsich, E. (2002). How can global journalists represent the ‘other’? A critical assessment of the cultural studies concept for media practice’ Journalism, 3(1), 57–84. -Fürsich, E., & Kavoori, A. P. (2001). Mapping a critical framework for the study of travel journalism. International Journal of Cultural Studies, 4(2), 149–171. -Hay, N. A., Chien, P. M., & Ruhanen, L. (2022). Tell me your story: Branding destinations through residents’ (place) stories. Journal of Vacation Marketing, 28(3), 319–334 -Hanusch, F., Fürsich, E. (2014) Travel Journalism. Palgrave Macmillan. -Hartman, S., Parra, C. Roo, G. (2019) Framing strategic storytelling in the context of transition management to stimulate tourism destination development, Tourism Management, 75 (1), 90-98. -Youssef,K.B., Leicht, T., Marongiu, L. (2019) Storytelling in the context of destination marketing: an analysis of conceptualisations and impact measurement, Journal of Strategic Marketing, 27:8, 696-7 -Mansfield, C. (2017). ‘Travel writing in place branding–a case study on Nantes’, Journal of Tourism.Heritage & Services Marketing, 3(2), 1–7. -McGaurr, L. (2015). Environmental Communication and Travel Journalism. NY: Routledge. -Pan, B., MacLaurin, T., & Crotts, J. C. (2007). Travel blogs and the implications for destination marketing. Journal of Travel Research, 46(1), 35–45. -Pera, R. (2017) Empowering the new traveller: storytelling as a co-creative behaviour in tourism, Current Issues in Tourism, 20:4, 331-338 -Tran, N. L., & Rudolf, W. (2022). Social Media and Destination Branding in Tourism: A Systematic Review of the Literature. Sustainability, 14(20
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-04-2024