DIGITAL AUDIOVISUAL CONTENT PRODUCTION AND PUBLISHING

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςDIGITAL AUDIOVISUAL CONTENT PRODUCTION AND PUBLISHING / DIGITAL AUDIOVISUAL CONTENT PRODUCTION AND PUBLISHING
ΚωδικόςDIM110
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΓεώργιος Καλλίρης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013105

Πρόγραμμα Σπουδών: Master of Arts in Digital Media, Communication and Journalism-R

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 18
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΕπιλογής2110
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΕπιλογής Κατεύθυνσης2110
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΡΙΣΕΩΝ Επιλογής2110

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςDIGITAL AUDIOVISUAL CONTENT PRODUCTION AND PUBLISHING
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600247378
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα στοχεύει να παρέχει στους φοιτητές τις ουσιαστικές γνώσεις σχετικά με την παραγωγή ψηφιακού οπτικοακουστικού περιεχομένου και τη δημοσίευση στο νέο περιβάλλον των μέσων. Περιλαμβάνει την ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης μαζί με τη διάλεξη των βασικών αρχών στην οπτικοακουστική παραγωγή. Τα βασικά στοιχεία του ήχου και της εικόνας, οι πτυχές της ακοής και της όρασης αναπτύσσονται αρχικά, ακολουθούμενα από κανόνες σύνθεσης και θεωρία και τεχνικές επεξεργασίας τόσο για τον ήχο όσο και για το βίντεο. Χρησιμοποιείται εξοπλισμός λήψης και εφαρμογές λογισμικού που σχετίζονται με περιεχόμενο ήχου και βίντεο παρουσιάζοντας τους διαφορετικούς τρόπους χρήσης τους προκειμένου να επιτευχθεί το τελικό αποτέλεσμα. Οι μαθητές εργάζονται πρακτικά στο εργαστήριο, παράγουν περιεχόμενο και το κάνουν εμφανίσιμο σε διάφορες πλατφόρμες, όπως τηλεοπτικά κανάλια μετάδοσης, υπηρεσίες κοινής χρήσης πολυμέσων (Youtube, soundcloud κ.λπ.), υπηρεσίες ζωντανής ροής (UStream, κ.λπ.) ή κοινωνική δικτύωση ( Facebook, Google+, κ.λπ.) και microblogging (Twitter). Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: 1. Κατανοούν τα στάδια παραγωγής και δημοσίευσης οπτικοακουστικού περιεχομένου. 2. Αναγνωρίζουν τις τεχνικές αφήγησης για παραγωγή ήχου και βίντεο. 3. Αναγνωρίζουν τη δομή των διαφόρων μορφών οπτικοακουστικής παραγωγής. 4. Γνωρίζουν τον εξοπλισμό και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην οπτικοακουστική παραγωγή. 5. Κατανοούν τις διαφορετικές οπτικοακουστικές μορφές που εμπλέκονται σε διαφορετικές πλατφόρμες εκδόσεων. 6. Παράγουν μικρού μήκους παραγωγές ήχου και βίντεο. 7. Παρουσιάζουν αναλυτικά και να αιτιολογούν τη δουλειά τους.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ενδεικτικές ενότητες: ● Παραγωγή Ψηφιακού Ηχητικού Περιεχομένου ● Ψηφιακή λήψη ήχου ● Digital Audio Post-Production / Editing ● Πρακτική εκπαίδευση στην παραγωγή ήχου ● Κωδικοποίηση ψηφιακού ήχου, μεταφόρτωση και δημοσίευση / κοινή χρήση ● Παραγωγή Ψηφιακού Περιεχομένου Βίντεο ● Ψηφιακή λήψη βίντεο ● Ψηφιακό Video Post-Production / Μοντάζ ● Πραγματική εκπαίδευση στην παραγωγή βίντεο ● Ψηφιακή κωδικοποίηση βίντεο, αποστολή και δημοσίευση / κοινή χρήση
Λέξεις Κλειδιά
Ψηφιακός ήχος, βίντεο, παραγωγή, δημοσιοποίηση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις21
Εργαστηριακή Άσκηση12
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων50
Εκπόνηση μελέτης (project)110
Συγγραφή εργασίας / εργασιών40
Εξετάσεις6
Σύνολο239
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
20%: Συμμετοχή του/της φοιτητή/τριας στη διάρκεια του εξαμήνου η οποία θα αξιολογείται μέσα από την παρουσία του/ης 40%: Ηχητικές και οπτικοακουστικές παραγωγές 10%: Παρουσίαση των παραγωγών 30%: Γραπτή εργασία (report) για τις παραγωγές
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
● Burum, I. (2016). MOJO: the mobile journalism handbook: how to make broadcast videos with an iPhone or iPad. New York: Focal Press, Taylor & Francis Group. ● Dancyger, K. (2014). The technique of film and video editing: history, theory, and practice. CRC Press. ● Gitner, S. (2016). Multimedia storytelling for digital communicators in a multiplatform world. New York: Routledge. ● Lunbay, K. (2008). Digital Storytelling, Mediatized Stories, Self-representations in New Media, Peter Lang ● Miller, C. H. (2014). Digital storytelling: a creator's guide to interactive entertainment. Burlington, MA: Focal Press ● Owens, J. & Millerson, G. (2012). Video Production Handbook 5th Edition, Focal Press ● Rosenthal, A. (2007). Writing, Directing, and Producing Documentary Films and Videos: Southern Illinois University. ● Willett, A. (2013). Media production. A practical guide to radio and TV, Routledge ● Walter, E. (2014). The power of visual storytelling: how to use visuals, videos, and social media to market your brand. New York: McGraw-Hill. ● https://www.colormatters.com/color-and-design/color-systems-rgb-and-cmyk/64-color-and-vision/50-how-the-eye-sees-color ● Basics of Film Lighting: Roger Deakins & the 4 Qualities of Light to Know (studiobinder.com)
Τελευταία Επικαιροποίηση
08-02-2024