ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ / TEACHING AIDS
ΚωδικόςΓλ3-370
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007067

Πρόγραμμα Σπουδών: 2024-2025

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600247934
Τύπος Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να παρουσιάσει σε μελλοντικούς δασκάλους της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας πώς μπορούν να επιλέξουν και να ενσωματώσουν διάφορα διδακτικά βοηθήματα στη γλωσσική διδασκαλία. Η διδασκαλία του μαθήματος γίνεται σε δύο μέρη: μία δίωρη διάλεξη κατά τη διάρκεια της οποίας συζητούνται πρακτικές ιδέες και συμβουλές. Και ένα μονόωρο σεμινάριο κατά τη διάρκεια του οποίου οι φοιτητές/ήτριες μπορούν να παρουσιάσουν ατομικές ή ομαδικές εργασίες που δείχνουν πώς μπορούν να συμπληρώσουν τα διδακτικά βιβλία με διάφορα διδακτικά βοηθήματα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να παρουσιάσει σε μελλοντικούς δασκάλους της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας πώς μπορούν να επιλέξουν και να ενσωματώσουν διάφορα διδακτικά βοηθήματα στη γλωσσική διδασκαλία. Το μάθημα θα εξετάσει πώς μια μεγάλη ποικιλία διδακτικών βοηθημάτων, από τον πίνακα και τις εικόνες μέχρι το βίντεο και το διαδίκτυο, μπορεί να διευκολύνει τη διδασκαλία και να επαυξήσει τη μάθηση. Η διδασκαλία του μαθήματος γίνεται σε δύο μέρη: μία δίωρη διάλεξη κατά τη διάρκεια της οποίας συζητούνται πρακτικές ιδέες και συμβουλές. Και ένα μονόωρο σεμινάριο κατά τη διάρκεια του οποίου οι φοιτητές/ήτριες μπορούν να παρουσιάσουν ατομικές ή ομαδικές εργασίες που δείχνουν πώς μπορούν να συμπληρώσουν τα διδακτικά βιβλία με διάφορα διδακτικά βοηθήματα.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις75
Σεμινάρια75
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση βασίζεται σε τελική γραπτή εξέταση. 40% του τελικού βαθμού μπορεί να προέρχεται από τις παρουσιάσεις των εργασιών που γίνονται κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Pictures for language learning, A. Wright Cambridge University Press, 1989 Pictures in action, G. Gerngross & H. Puchta, Prentice Hall, 1992 The mind's eye : using pictures creatively in language learning : teacher's book, A. Maley & A. Duff, Cambridge University Press, 1980 Using the board in the language classroom, J. Dobbs, Cambridge University Press, 2001 Grammar on the go : quick & easy blackboard activities, V. Holder, Addison-Wesley, 1995 Planning and using the blackboard, P. Mugglestone, Heinemann, 1986 Music & song, T. Murphey, Oxford University Press, 1992 Musical openings : using music in the language classroom, D. Cranmer & L. Clement, Longman, 1992 Video in second language teaching : using, selecting, and producing video for the classroom, S. Stempleski, Susan, TESOL, 1989 Teaching English with video, M. Allan, Longman, 1985 Using authentic video in the language classroom, J. Sherman, Cambridge University Press, 2003 New ways of using drama and literature in language teaching, V. L. Whiteson, TESOL, 1996 How to Teach English with Technology, G. Dudeney & N. Hockly, Longman Pearson, 2007 Technology Enhanced Language Learning: Connecting Theory and Practice, A. Walker& G. White, OUP, 2013 Language Learning with Technology, G. Stanley, CUP, 2013
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-04-2023