ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ / MANAGEMENT FOR NON FOR PROFIT AND CULTURAL ORGANIZATIONS
ΚωδικόςΕΠΔ204
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΠαρασκευή Δεκούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017432

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (2018-Σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 18
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΕπιλογής2110
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΕπιλογής Κατεύθυνσης2110
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΟΙΝΟΥΕπιλογής2110

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600249077
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
Περιεχόμενο Μαθήματος
οργανισμών επικοινωνίας. Θεωρίες μάνατζμεντ. Επίπεδα μάνατζμεντ. Λειτουργίες μάνατζμεντ. Ο ρόλος του μάνατζερ των οργανισμών επικοινωνίας. Οι ικανότητες του μάνατζερ. Παράγοντες που επιδρούν στο μάνατζμεντ. Προγραμματισμός. Είδη. Προβλήματα αποφάσεων. Διοίκηση με στόχους. Έλεγχος προγράμματος. Οργάνωση δομών. Σχεδιασμός τμημάτων. Σχεδιασμός θέσεων εργασίας. Εύρος διοίκησης και ιεραρχικά επίπεδα. Διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού. Στυλ ηγεσία στους οργανισμούς επικοινωνίας. Παρακίνηση και κίνητρα στους εργαζόμενους των οργανισμών επικοινωνίας. Ομαδική εργασία. Επιχειρησιακή επικοινωνία. Αντιμετώπιση συγκρούσεων. Διαχείριση αλλαγών. Ανάπτυξη κουλτούρας και γνώσης. Εργασιακές σχέσεις στους οργανισμούς επικοινωνίας. Χρηματοοικονομική διοίκηση οργανισμών επικοινωνίας. Επενδύσεις. Προϋπολογισμοί. Δείκτες. Νέες τεχνολογίες και οργανισμοί επικοινωνίας. Παραγωγή προγράμματος. Μάρκετινγκ και προβολή των οργανισμών επικοινωνίας. Διαδικασία υλοποίησης στρατηγικής. Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος. Διαμόρφωση στρατηγικής. Υλοποίηση. Επανεκτίμηση. Στρατηγικές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Εταιρικές στρατηγικές Κάθετη ολοκλήρωση, οριζόντια ολοκλήρωση, διαφοροποίηση (συσχετισμένη ασυσχέτιστη), διείσδυση αγοράς, ανάπτυξη αγοράς, ανάπτυξη προϊόντων (τεχνικές χαρτοφυλακίου) Στρατηγικές συμμαχίες. Συνεργασίες (διαφημιστική, έρευνα και τεχνολογία, χρηματοδοτικών υπηρεσιών, κοινή διανομή, μεταφορά τεχνολογίας, κοινής προσφοράς, αμοιβαία παραγωγή, κοινοπραξία πόρων, συνεργασία με το δημόσιο, εκμετάλλευση κοινών εσωτερικών πλεονεκτημάτων, αμοιβαία χορήγηση δικαιωμάτων, κίνητρα σύναψης συμμαχιών, συγχωνεύσεις εξαγορές (λόγοι πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, διαδικασίες). Στρατηγικές διεθνοποίησης, ορισμός, η θεωρία των σταδίων, μορφές εξαγωγικού τύπου: άμεση εξαγωγή, εξαγωγές με διαμεσολαβητή, licensing, franchising, μορφές μη εξαγωγικού τύπου: άμεση επένδυση, πλήρης ιδιοκτησίας, κοινοπραξίες, στρατηγικές συμμαχίες, εξαγορές, συμβόλαια.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Φροντιστήριο
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
01-10-2019