Περιεχόμενο Μαθήματος
οργανισμών επικοινωνίας. Θεωρίες μάνατζμεντ. Επίπεδα μάνατζμεντ. Λειτουργίες μάνατζμεντ. Ο ρόλος του μάνατζερ των οργανισμών επικοινωνίας. Οι ικανότητες του μάνατζερ. Παράγοντες που επιδρούν στο μάνατζμεντ. Προγραμματισμός. Είδη. Προβλήματα αποφάσεων. Διοίκηση με στόχους. Έλεγχος προγράμματος. Οργάνωση δομών. Σχεδιασμός τμημάτων. Σχεδιασμός θέσεων εργασίας. Εύρος διοίκησης και ιεραρχικά επίπεδα. Διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού. Στυλ ηγεσία στους οργανισμούς επικοινωνίας. Παρακίνηση και κίνητρα στους εργαζόμενους των οργανισμών επικοινωνίας. Ομαδική εργασία. Επιχειρησιακή επικοινωνία. Αντιμετώπιση συγκρούσεων. Διαχείριση αλλαγών. Ανάπτυξη κουλτούρας και γνώσης. Εργασιακές σχέσεις στους οργανισμούς επικοινωνίας. Χρηματοοικονομική διοίκηση οργανισμών επικοινωνίας. Επενδύσεις. Προϋπολογισμοί. Δείκτες. Νέες τεχνολογίες και οργανισμοί επικοινωνίας. Παραγωγή προγράμματος. Μάρκετινγκ και προβολή των οργανισμών επικοινωνίας. Διαδικασία υλοποίησης στρατηγικής. Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος. Διαμόρφωση στρατηγικής. Υλοποίηση. Επανεκτίμηση. Στρατηγικές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Εταιρικές στρατηγικές Κάθετη ολοκλήρωση, οριζόντια ολοκλήρωση, διαφοροποίηση (συσχετισμένη ασυσχέτιστη), διείσδυση αγοράς, ανάπτυξη αγοράς, ανάπτυξη προϊόντων (τεχνικές χαρτοφυλακίου) Στρατηγικές συμμαχίες. Συνεργασίες (διαφημιστική, έρευνα και τεχνολογία, χρηματοδοτικών υπηρεσιών, κοινή διανομή, μεταφορά τεχνολογίας, κοινής προσφοράς, αμοιβαία παραγωγή, κοινοπραξία πόρων, συνεργασία με το δημόσιο, εκμετάλλευση κοινών εσωτερικών πλεονεκτημάτων, αμοιβαία χορήγηση δικαιωμάτων, κίνητρα σύναψης συμμαχιών, συγχωνεύσεις εξαγορές (λόγοι πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, διαδικασίες). Στρατηγικές διεθνοποίησης, ορισμός, η θεωρία των σταδίων, μορφές εξαγωγικού τύπου: άμεση εξαγωγή, εξαγωγές με διαμεσολαβητή, licensing, franchising, μορφές μη εξαγωγικού τύπου: άμεση επένδυση, πλήρης ιδιοκτησίας, κοινοπραξίες, στρατηγικές συμμαχίες, εξαγορές, συμβόλαια.