ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ / PSYCHOLOGY OF MOTIVATION
ΚωδικόςΨΥ-620
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013511

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 260
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής634

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600251057
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Δεν έχει εφαρμογή
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Απόκτηση γνώσεων για τις παραδοσιακές και σύγχρονες θεωρίες των κινήτρων. Ανάπτυξη της ικανότητας εφαρμογής θεωρητικών εννοιών για τα κίνητρα σε καταστάσεις καθημερινής ζωής.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Κατανόηση εννοιών και θεωριών που αφορούν τα κίνητρα, ανάγκες, ένστικτα, ορμή, άγχος, ματαίωση, εσωτερικά-εξωτερικά κίνητρα, γνωστική συνέπεια, γνωστικές συγκρούσεις, αιτιακές αποδόσεις, κίνητρο επίτευξης, στόχοι επίτευξης, έννοια του εαυτού, βούληση, αυτο-ρύθμιση. Εφαρμογή των θεωριών των κινήτρων για την ερμηνεία φαινομένων της καθημερινής ζωής.
Λέξεις Κλειδιά
κίνητρα, θεωρίες κινήτρων, έννοια του εαυτού, βούληση, αυτο-ρύθμιση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση οπτικοακουστικού υλικού Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις200,8
Εργαστηριακή Άσκηση60,2
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων762,9
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1044
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
30% από γραπτές προόδους κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και 70% από τη γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου. Τα κριτήρια γνωστοποιούνται από την αρχή του εξαμήνου στους φοιτητές.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Α. Κωσταρίδου-Ευκλείδη (2012). Ψυχολογία κινήτρων. Αθήνα: Πεδίο. Α. Κωσταρίδου-Ευκλείδη (2011, επιμέλ.). Τα Κίνητρα στην εκπαίδευση. Αθήνα: Πεδίο. D. H. Schunk, P. R. Pintrich, & J. Meece (2010, μετάφραση Μ. Κουλεντιανού, επιμέλεια Ν. Μακρής, Δ. Πνευματικός Αθήνα: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός.
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-12-2019