ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ / PSYCHOSOCIAL SYSTEMS: PLANNING - ORGANISATION - EVALUATION
ΚωδικόςΨΥ-783
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013557

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 49
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής844

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600251062
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Κανένα προαπαιτούμενο μάθημα
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές/τριες • Θα έρθουν σε επαφή με την διεπιστημονική προσέγγιση ψυχοκοινωνικών ζητημάτων • Θα έρθουν σε επαφή με μοντέλα οργάνωσης συμμετοχικής δράσης • Θα έρθουν σε επαφή με ζητήματα σχεδιασμού και αξιολόγησης ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στα πλαίσια της διεύρυνσης του ρόλου του κλινικού ψυχολόγου συζητούνται ζητήματα σχεδιασμού, οργάνωσης και αξιολόγησης ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην εφαρμογή των πολιτικών της ΠΟΥ για την υγειονομική και κοινωνική ανάπτυξη και την διακλαδική-διεπιστημονική συνεργασία καθώς και ζητημάτων κοινωνικής συμμετοχής και οργάνωσης τοπικών υπηρεσιών. Το μάθημα γίνεται με βάση τις εργασίες που εκπονούν οι φοιτητές στα πλαίσια του συγκεκριμένου αντικειμένου.
Λέξεις Κλειδιά
Ψυχοκοινωνικά συστήματα, οργάνωση σχεδιασμός ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • βιβλιογραφικές αναφορές
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση οπτικοακουστικού υλικού Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις783
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων60,2
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,8
Σύνολο1044
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Παρουσίαση εργασίας ατομικής ή ομαδικής
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δεν δίδεται
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1.Limits to medicine: medical nemesis: the expropriation of health. Illich, I. 2.Κοινωνιολογία της ψυχικής υγείας και ασθένειας. Pilgrim, D. & Rogers, A. 3.Mental health and inequality. Rogers, A. & Pilgrim, D. 4.Medical power and social knowledge. Turner, B. S. 5.Κοινωνικός Σχεδιασμός και Αξιολόγηση. Κασσιμάτη, Κ. 6.Social movements in health, Brown 7.Social epidemiology: strategies for public health activism. Cwikel, J. 8.Community organizing and community building for health. Minkler, M. 9.Neoliberalism, globalization, and inequalities: consequences for health and quality of life. Navarro, V.
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-12-2019