ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ / Environmental/ Therapeutic Radiation and Health Effects (Elective course)
ΚωδικόςΜΠΙΑ005
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΘεοδώρα Παπαμήτσου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017130

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ Υγεία και Περιβαλλοντικοί Παράγοντες (2018-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 50
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής216

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600255057
Τύπος Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Έπειτα από την επιτυχή παρακολούθηση της ενότητας αυτής, οι σπουδαστές θα είναι σε θέση: • Να ορίζουν ορθά την ανατομία του κεντρικού νευρικού συστήματος. • Να κατανοούν τις βασικές αρχές νευρο-φυσιολογίας. • Να κατανοούν τις περιβαλλοντικές επιδράσεις στο Νευρικό Σύστημα. • Να αξιολογούν τους κινδύνους των βαρέων μετάλλων το νευρικό σύστημα. • Να αξιολογούν την επίδραση μόλυνσης ατμοσφαιρικού αέρα στο νευρικό σύστημα. • Να κατανοούν τη Νόσο Alzheimer, από τη σκοπιά της εξέλιξης, πρόληψης και θεραπείας. • Να κατανοούν τη Νόσο Parkinson, από τη σκοπιά της εξέλιξης, πρόληψης και θεραπείας. • Να κατανοούν την επιληψία, από τη σκοπιά της εξέλιξης, πρόληψης και θεραπείας. • Να αξιολογούν την επίδραση του περιβάλλοντος στις νόσους του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος.
Γενικές Ικανότητες
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 2. ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΗ ΝΕΥΡΟΠΑΘΕΙΑ-ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3. ΝΟΣΟΣ ALZHEIMER ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 4. ΝΟΣΟΣ PARKINSON ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 5. ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΟΣΟΥ PARKINSON
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
• Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία ΖΟΟΜ • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές e-learning • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών e-learning
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις50
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων40
Συγγραφή εργασίας / εργασιών40
Εξετάσεις30
Σύνολο160
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
• Η αξιολόγηση του μαθήματος πραγματοποιείται είτε με γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου μέσω της πλατφόρμας e-class, είτε με γραπτή ατομική εργασία στο γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος η οποία επίσης παραδίδεται στο τέλος του εξαμήνου. Η επιλογή του τρόπου εξέτασης ορίζεται από τον συντονιστή του μαθήματος. • Κατά την γραπτή εξέταση η συνολική βαθμολογία ανάγεται σε ποσοστό επί τοις εκατό, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι όλες οι ερωτήσεις είναι ισάξιες.
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=12003 2. Plassman, BL; Langa, KM; Fisher, GG; Heeringa, SG; Weir, DR; Ofstedal, MB; et al. “Prevalence of Dementia in the United States: The Aging, Demographics, and Memory Study.” Neuroepidemiology 2007;29:125-132. 3. Alzheimer’s Association (2014) 4. Dubois B, Feldman H, Scheltens P et al., 2007 5. Helmer C, 2006, Cowppli-Bony P.,2006
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-01-2024