ΑΓΓΛΙΚΑ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ Ι / ENGLISH LANGUAGE I
ΚωδικόςΨΥ-ΓΑΓ 001
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600014535

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 140
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΞένη Γλώσσα116

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2024 – 2025
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Ώρες Συνολικά52
Class ID
600255216
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Το επίπεδο γλωσσομάθειας των φοιτητών/ριών θα πρέπει να είναι Β1 τουλάχιστον, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Ξένες Γλώσσες (CEFR, Common European Framework of Reference for Foreign Languages).
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: • κατανοήσουν θεωρίες, έννοιες και όρους που σχετίζονται με την επιστήμη της Ψυχολογίας και παρουσιάζονται σε αγγλικά ακαδημαϊκά εγχειρίδια και ερευνητικά άρθρα • εξοικειωθούν με τις λεκτικές και συντακτικές δομές που χρησιμοποιούνται στα αγγλικά επιστημονικά κείμενα της Ψυχολογίας • εξοικειωθούν με τις συμβάσεις του γραπτού ακαδημαϊκού λόγου στα αγγλικά κείμενα της Ψυχολογίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα «Αγγλικά Ι» έχει στόχο να εξοικειώσει τους/τις φοιτητές/ριες με τις σύγχρονες τάσεις της Ψυχολογίας μέσα από κειμενικά είδη όπως το ακαδημαϊκό εγχειρίδιο και η ερευνητική εργασία. Τα θέματα που καλύπτονται προέρχονται από τη Γνωστική Ψυχολογία, την Αναπτυξιακή Ψυχολογία και την Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Μέσα από τα κείμενα, επιδιώκεται οι φοιτητές/ριες να αναπτύξουν δεξιότητες που σχετίζονται με την ακαδημαϊκή επιμόρφωση (academic literacy) έτσι ώστε να μπορούν: (α) να λειτουργήσουν σε μία ευρύτερη πανεπιστημιακή κοινότητα όπου η Αγγλική είναι η κατεξοχήν γλώσσα επικοινωνίας, (β) να αποκτήσουν τα γλωσσικά εφόδια που χρειάζονται για να ενταχθούν στη ακαδημαϊκή κοινότητα του γνωστικού τους αντικειμένου (discourse community) καθώς επίσης και γενικότερα εφόδια που είναι απαραίτητα για την επαγγελματική τους ανέλιξη.
Λέξεις Κλειδιά
Γνωστική Ψυχολογία, Αναπτυξιακή Ψυχολογία, Εκπαιδευτική Ψυχολογία.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρηση zoom και πλατφόρμα moodle (e-learning)
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση μέσω γραπτής εξέτασης
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Σημειώσεις μαθήματος
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: Bernstein, D.A., A. Clarke-Stewart, L.A. Penner, E.J. Roy and C.D. Wickens (2000). Annotated Instructor’s Edition: Psychology. Boston: Houghton Mifflin Company. Bruning, R. H., G.J. Schraw and R.R. Ronning. (1995). Cognitive Psychology and Instruction. Englewoods Cliffs, NJ: Prentice Hall. - Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη: Journals: Gender and Education School Psychology International
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-03-2024